Dag uit het leven van Amanda

06:00


Dag uit het leven van Amanda

Zaterdag 17 Januari 2014

Mijn dag begint tegenwoordig altijd met mijn kleine man voeden. Na het voeden legde ik hem even in zijn babygym. Toen kon ik even mijn eigen ontbijtje maken, twee crackers met krabsalade en kopje thee.




Rond een uur of 10 kwam daar het pakketje binnen voor mijn zus en haar vriend. Ben je nieuwsgierig wat ik heb gedaan met de spullen op afbeelding 4 hou dan onze blogg in de gaten.




Toen was het tijd om mijn kleren uit te gaan zoeken, kijken wat ik weer allemaal pas nu ik alweer 6 weken moeder ben. Na het uitzoeken alles netjes opgeborgen en in de kast gelegd.



Rond 11 uur kwam mijn moeder gezellig op visite, mijn ouders hadden ook een babygym besteld en kwam deze even uitproberen. Kian vond hem erg leuk. Rond 12 uur was het tijd om weer te eten en kreeg Kian de borst. Even een boertje gelaten bij oma en toen was het weer tijd om te gaan slapen.

Vandaag kreeg ik ook bezoek, en ja nog steeds kraambezoek. Mijn 2 tantes van Marken kwamen en een nicht die ook nu zwanger is alweer 16 weken. 

Na alle visite was het tijd om richting Castricum te gaan, we hadden een etentje wat overgrootoma werd 85. HOERA!!!! 


Nog even knuffelen met papa thuis en dan lekker naar bed..







You Might Also Like

0 reacties