Dingen waar ik blij van word

06:00

Tijd om eens jullie te vertellen en te laten zien waar ik blij van word. En waar word jij blij van?



Sale

Ik word altijd erg blij van SALE, en denk vele van jullie ook. Merk toch altijd wel dat ik er gierig van word.

Kaarsen

Kaarsen is iets waar ik mee begin zodra het schemerig buiten word, heerlijk en zo gezellig in huis. Het liefst doe ik alle lichten uit en zet zoveel mogelijk kaarsjes aan.



Gezin

Mijn gezin sinds 6 weken in deze samenstelling en ik word elke dag weer helemaal blij ervan dat we nu een gezin zijn. Lekker kroelen met de kleinen en dan genieten van de momenten die papa deelt met zijn zoon.


Lekker kopje koffie

Ik drink het liefst koffie met melk(schuimlaag), slagroom. Je kan oprecht zeggen dat ik een lekkere koffie drinker ben. Heerlijk genieten met een koekje erbij even een moment voor mezelf.


Broodje met pure chocolade pasta



liefs Amanda

Bronnen;
Afbeelding sale; afbeelding sale
afbeelding pot chocopasta ah.nl



You Might Also Like

0 reacties