Demak'Up Detox Water Challenge.

06:00


Vandaag kom ik gelijk met een leuk artikel waar jullie als lezers ook wat aan hebben. Zelf ben ik niet een dame die veel en vaak make-up draagt maar als ik dit doe dan gebruik ik toch altijd wel de wattenschijfjes van Demak'Up. Ik daag jullie namelijk uit om mee te doen aan de Demak'Up Detox Water Challenge. Zelf ben ik vanaf gisteren ook begonnen met de challenge en het lijkt me daarom ook echt super leuk als jullie mee doen!

Je kunt je vanaf vandaag ( 9 mei 2016 ) aanmelden op www.demakupdetoxchallenge.nl en via het Facebook-Event. Wat zit er in de kit die je ontvangt als je meedoet met de Demak'Up Detox Water Challenge.


- Demak'Up  Expert- en Sensitive producten om je te helpen met de DIY gezichtsbehandelingen
- De Demak'Up Detox Water Challenge Calender
- Een receptenkaart voor een DIY gezichsbehandeling
- Een USB-stick met: beeld, de infographic ( met feitjes o.b.v. onderzoek uit 2015 en 2016), het persbericht en alle informatie voor jouw DIY gezichtsbehandelingen.
- Een Mason Jar voor het essentiële onderdeel van jouw Demak'Up Detox Water Challenge.


Ik ben er vrij zeker van dat jullie het exacte pakket ontvangen als die ik binnen heb gekregen maar wie weet kan er een kleine kans zijn dat het pakket iets afwijkt. De gezichtsbehandelingen zijn samengesteld door huidtherapeute en reiniginsexpert Kim Berger ( Triaderm, Utrecht).

In de loop van de dagen zullen jullie extra artikels online zien komen waarbij ik het detoxwater heb gemaakt en geprobeerd en ook zelfgemaakte maskers. Hoe bevalt het en is het een aanrader. Jullie gaan het allemaal terug lezen op mijn blog.

Dus hup naar www.demakupdetoxchallenge.nl en meld je aan!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties