Alweer een halfjaar mevrouw Leeflang-Zeeman!

06:00


Gisteren was het een halfjaar geleden dat ik het "Ja" woord heb gezegd tegen Jasper en andersom natuurlijk ook. Ik heb het gevoel dat het echt nog maar een maand of twee terug is want ik kan me dag nog zo goed herinneren. Al hadden we geen grootste bruiloft, het was een dag om nooit te vergeten. Trouwen is een beslissing die je maakt als je relatie goed zit en dat was bij ons zeker het geval. Eigenlijk gaat het sinds ons trouwen alleen maar beter met ons en hebben we het al zeg ik het zelf gewoon echt goed voor elkaar.

De vraag die ik al vrij snel kreeg van mijn omgeving was wanneer wij aan kinderen gingen beginnen. Ik hoop dit jaar het nieuws naar buiten te mogen brengen dat ik zwanger ben maar het is afwachten of het ons gegund is. Even voor de duidelijkheid momenteel hoef je er nog niet op te rekenen hoor! Néé de kinderwens is bij ons beide aanwezig maar ik ben net begonnen in mijn nieuwe functie als leidinggevende dus eerst even mijn plek daar creëren.

Ik heb het al eerder volgens mij behandeld maar zou ik het trouwen nog een keer overdoen? Nou néé want er kwam ook een hele hoop stress bij kijken. Ik was absoluut geen leuke persoonlijkheid de weken voor ons trouwen en ik mag van geluk spreken dat Jasper "Ja" gezegd heeft. Die jongen heeft het onwijs zwaar gehad maar dat betekend echte liefde toch?

Wat ik wel super leuk vind is dat mijn zus en haar vriend Pieter dit jaar ook in het huwelijksbootje duiken. Grote kans omdat zij ook in Zaanstad trouwen dat we in de trouwzaal terecht komen waar wij ook ons "Ja" woord gezegd hebben. Stiekem kijk ik hier wel een beetje naar uit want dat is toch wel even leuk om weer te zien. Ook vind ik het leuk om het eens van de andere kant te bekijken en Amanda was bij mij getuige en ik ben dat nu bij haar trouwen dus daar voel ik me ook wel door vereerd. Néé ik weet nog niet wat ik aan ga doen maar het belangrijkste is dat het een mooie dag word voor Amanda, Pieter en ook voor mijn neefje Kian.

Totaal geen spijt dat ik dus nu mevrouw Leeflang-Zeeman ben en het begint nu na een halfjaar langzamerhand te wennen om mezelf ook voor te stellen als Chantal Leeflang. Het blijft gek maar begint gelukkig nu te wennen!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties