Recept #1 voor Santa Maria Verras met Tex Mex

15:00

Vandaag het eerste recept gemaakt met de producten die ik laatst ontving voor de volgende actie bloggerinsider tex mex santa maria

Ik wou niet gaan voor een standaard taco, burrito of ander mexicaans gerecht waar je meteen aan zou denken bij deze producten. Nee ik ging voor een hollandse pot met een mexicaans tintje.
Tijdens het koken maakte ik foto's en vandaag deel ik deze met jullie.

Wat heb je nodig:
  • Aardappels
  • Mexicaanse groenten
  • Sperzie bonen
  • Burrito mix
  • Gehakt
  • Croma om in te bakken
  • Knoflook
  • Uitje 

Ik begon eerst met het gehakt te kruiden met de Burrito mix en daarna maakte ik daar gehaktballen van. Ik bakte de ballen in croma lekker bruin en daarna voor de jus deed ik er gekookt water bij en liet ik de gehaktballen lekker sudderen.

 Daarna ging ik de aardappels schillen en deed deze in een pan en ging ze koken.


 Toen was het tijd om de groenten klaar te maken. In de foto's zijn de stappen goed te zien.






Toen de groenten warm en gebakken waren kon de tafel gedekt worden.
Zoals jullie kunnen zien  lijkt het op het eerste gezicht een hollandse pot maar door dat de gehaktballen lekker gekruid waren smaakte dit gerecht net even anders.


Hier in huis zijn we fan van dit gerecht geworden en zal nog regelmatig op tafel komen.

XX
Amanda


You Might Also Like

0 reacties