De moestuintjes van de Albert Heijn....#1

06:00

Ja ook hier in huis doen wij mee met de moestuintjes. Ik vind dit zo een leuke actie van de Albert Heijn. Voor Kian hebben we al aardig een bak vol.
Op dit moment moeten we er nog 5 en de eerste beginnen al te kiemen.
Ik heb alle vertrouwen in o.a de kruiden, tomaatjes en sla deze gingen vorig jaar ook erg goed bij ons thuis.

Verder ben ik heel nieuwsgierig of de watermeloen wat gaat worden.
Als  het iets warmer word en onze tuin wat meer zon gaat zien(in onze tuin duurt het even voordat de zon er in staat)
Dan ga ik even al onze potten al "klaar"maken zodra we moeten verpotten.

Via onze blog zal ik jullie op de hoogte houden van de stand van zaken.
De kroppen sla van vorig jaar waren erg groot geworden en hebben we flink van gegeten.

Nu hoor ik jullie denken wat heeft Kian hier nou aan?!?
In weze helemaal niks nou ja hij eet het ook op als het goed gaat groeien, maar voor nu vinden papa en mama dit als erg leuk om te doen.

Maar nu ben ik druk aan het ruilen met collega's alle dubbele gaan mee naar het werk en we ruilen als een stel jonge kinderen hahaha...En dit allemaal voor onze eigen kinderen/kleinkinderen.

Elke week gaat het gesprek dan en hoe staan jullie moestuintjes ervoor, ik vind het wel grappig dat het zo leeft altijd bij iedereen.

Ook Chantal doet een poging, maar die wou alleen de watermeloen en de basilicum hebben.

Dit jaar heeft Albert Heijn goed geluisterd naar de"tuiniers" van de moestuintjes en hebben ze er een groeiboekje bij gedaan en is er een heus moestuintje journaal. Zo kan het bijna niet mis gaan zou je denken.

Ik ben benieuwd en jullie? Ook al aan de moestuintjes?

xxx
Amanda



You Might Also Like

0 reacties