Budget outfit voor kids onder de 15 euro #1

06:00

Ik vind het altijd erg leuk om Kian aan te kleden en voor hem leuke setjes te maken.
De kleding van Kian komt vooral van de hema, H&M en soms koop ik ook merkkleding favorieten zijn o.a Noppies, tumble'dry, z8, river islands.

Maar zo nu en dan struin ik de zeeman, wibra eens goed af. Tot ik de action ontdekte, daar hebben ze altijd ook kleding te koop en keek er altijd wel voor mezelf. Maar toen ik eens op de kinderafdeling keek vond ik een paar hele leuke shirts met lange mouwen(heb ze meteen in 4 verschillende kleuren meegenomen). Vandaag dus voor jullie wat foto's van een outfit bij Kian onder de 15 euro. Want je kind leuk kleden hoeft echt niet duur te zijn. De foto's zijn gemaakt met mijn telefoon, dit omdat onze lens van de fotocamera stuk is.




 Kian draagt een shirt van de Action en die koste €0,99
Een broek van de Zeeman en deze koste €9,99
Sjaaltje is van de H&M was een set van 2 voor 4,99 dit betekent per stuk €2,50

Totaal; €13,48


Bij deze outfit heb ik de romper en sokjes niet mee geteld, dit omdat je dat altijd wel in huis hebt. 

Dit was mijn budget outfit.
Wat vinden jullie leuk van deze outfit? En wisten jullie al van de shirtjes van de Action? 

XX
Amanda 

You Might Also Like

0 reacties