10 jaar geleden tag

06:00


Ik neus graag op verschillende blogs en daardoor kom je ook op verschillende 'nieuwe'blogs zo kwam ik de blog van aukjeswereld.nl weer eens tegen. Al eens wat posts gelezen en zo nu en dan kom ik weer eens een kijkje nemen. Nu kwam de volgende tag in beeld en dacht dat is leuk om in te vullen.


Tien jaar geleden was ik 17 jaar oud....


Tien jaar geleden was ik verliefd op…
Ja ik zat toen al op SPW 3 en met allemaal meiden in de klas, en ging nooit uit.
Op deze leeftijd dus was ik niet verliefd op iemand.

Tien jaar geleden woonde ik nog…
Ja thuis bij mijn ouders in Amsterdam nog.

Tien jaar geleden droeg ik het liefst…
Een zwarte broek en zwart shirt. In deze tijd was ik super onzeker dus droeg ik veel veel zwarte kleding. En hakken altijd hakken droeg ik. Nooit gympen. Rond deze leeftijd begon ik ook weer eens een spijkerbroek te dragen.

Tien jaar geleden ging ik dagelijks…
Naar school, meer deed ik niet

Tien jaar geleden sliep ik ‘s ochtends tot… ik was toen al geen uitslaper en nu nog steeds niet, dus rond 8 uur zat ik in de woonkamer.


Tien jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik nu…
Een  vriend zou hebben, laat staan een kindje. En een koophuis. Ik dacht altijd dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven en nooit een vriendje zou krijgen.


Tien jaar geleden luisterde ik het liefst naar…
Ik luisterde voornamelijk naar top 40 muziek en had de cd's van hitzone wat ik veel luisterde.

Tien jaar geleden was ik de hele dag druk met…
School, stage en dansen.

Tien jaar geleden droomde ik over…
Huisje boompje beestje
 
Tien jaar geleden wilde ik…
Zo snel mogelijk mijn diploma halen, werken(toen liefst in het onderwijs), en een vriendje.

Tien jaar geleden dacht ik dat ik over tien jaar…
Alleen zou zijn in een appartementje, zonder vriend of gezin.

Ja zo gaande weg besefte ik me dat ik toen mij erg eenzaam moet hebben gevoeld, ondanks ik veel met familie deed en was. Ik had maar een gemis en dat was een vriendje.
Ik dacht altijd dat ik alleen zou blijven, wie valt nou op mij.

You Might Also Like

0 reacties