Overstap van Cambridge naar Weight Watchers

06:00

Ja je zal wel denken wat is hier aan de hand. Ik(amanda) heb vandaag de stap weer genomen om weer te gaan beginnen aan Weight Watchers, dit niet omdat ik negatief naar de shakes sta. Maar omdat ik geloof dat Weight Watchers beter zal werken voor mij. Dus ik heb zojuist op 20 januari om 21:00 me weer aangemeld en een combi pas aanvraagt.
En omdat ik een flinke stok achter te deur wil hebben, gewoon aangemeld. Kan pas naar een cursus over twee weken en dat vond ik geen reden om niet al te gaan beginnen. Dus daar ga ik dan....

Ik zal vanaf nu wekelijks een update plaatsen over mijn weight watchers ervaring.

Wat kunnen jullie verwachten;

  • Recpeten
  • Food dagboekjes(foto's/filmpjes)
  • Updates

Nu denk je en Chantal dan???? Ja die gaat gewoon door met de shakes, en ik zal haar steunen. Zal nog regelmatig met haar mee gaan naar wegen. En we doen dit nog steeds samen, alleen beide een andere dieet.

En even een leuk feitje; Deze week ben ik gewoon 2 kilo afgevallen dankzij Cambridge(dankbaar voor)

We gaan er lekker tegen aan en op naar ruim 20 kilo lichter!!!!!!!!!

XX
Amanda

You Might Also Like

0 reacties