First Time - Yankee Candle

06:00


Alweer een maand geleden gingen Amanda en ik richting Utrecht voor het I Love Beauty event waarvoor we uitgenodigd waren. We hebben hier even rond gewandeld maar toen was het nog zo vroeg dat wij besloten om de stad Utrecht in te gaan en wat een top stad! Maar nadat we hadden geluncht kwamen we in een super leuk klein knus winkeltje terecht waar alleen maar Yankee Candles verkocht werden. Mijn zus en ik hadden nog nooit een kaars daarvan gekocht maar wilden dit wel heel graag en het is gebeurd!

Veel bekende bloggers/youtubers branden regelmatig deze kaarsen en zijn zo enthousiast hierover maar is dat nou ook echt wel zo? Wij kwamen de winkel binnen en als twee enthousiaste kleine meisjes begonnen we aan alle kaarsen te ruiken want je hebt zo veel verschillende geuren. Wij besloten omdat het toen bijna kerst was om voor een lekkere kersteditie te gaan en namen ook als cadeau één voor moeders mee. Ik nam christmas cookie mee omdat ik niet zo'n groot liefhebber ben van hele heftige geurkaarsen maar deze was subtiel en precies goed.


Toen we uiteindelijk onze kaarsen gevonden hadden kwamen we bij de kassa aan en ja aan de Yankee Candle hangt een prijskaartje maar daarbij beloven ze op velen branduren. Ik heb rond de €23,- betaald voor een kaars die 140 branduren zou moeten hebben. Als je dit vergelijkt met andere kaarsen is de prijs juist goed in balans maar het is even een uitgave. Zelf zou ik daarom niet even flink in slaan maar zo nu en dan even een kaars kopen als cadeau voor jezelf moet kunnen.

Inmiddels zijn we dus zoals ik al zei een maand verder en brand hij elke avond toch wel een paar uur en ruikt mijn huis subtiel naar een vanille koekjes. Ik ben wel van mening dat ik misschien een iets sterkere geur had verwacht maar hij blijft wel elke keur zijn geur afgeven en dat is bij veel geurkaarsen niet het geval. Ik zou ook daarom iedereen aanraden die van geurkaarsen houd om toch eens langs een Yankee Candle winkel te gaan. Het is even een uitgave misschien maar je hebt er wel elke avond plezier van.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties