Confessions of zussenbloggenover #1

06:00

We roepen er weer eens een nieuw item in op zussenbloggen over;




Dit omdat iedereen wel eens iets te bekennen heeft of iets willen delen omdat je wil weten of je nou de enigste bent.
Dus laten we beginnen, Amanda trapt af met haar confession namelijk Rommelkont zijn!!!


Je kent het wel kom je op visite bij iemand en dan denk je oooo wat is het netjes etc. Dan kom je thuis denk je wat een chaos. Nou ik kan je zeggen ik ben een rommelkont. Maar ik vind het altijd wel fijn als het opgeruimd is, maar o o zo moeilijk om het zo te houden....

Dan heb ik de keuken, eettafel etc aan kant en dan paar dagen later BOEM!!!! of er iemand is geweest die even alles weer op zijn kop heeft gezet. En het ergste is nog ik erger me dan ook dood aan het feit dat we het niet netjes kunnen houden dus wat doe ik dan weer opruimen. Het is dan gewoon een cirkel waar ik in blijf zitten en maar door gaat en door gaat. En dan nog al het speelgoed, gelukkig hebben we daar wel een goed systeem in gevonden.
Als Kian slaapt ruimen we het op zo hebben we dat in ieder geval netjes, ik hoor je denken nu de rest nog!!!!

Ik kan ook zo genieten van een opgeruimd huis, daarom is het zo frustrerend dat we het niet zo kunnen houden. We doen ons best, maar eerlijk ik ben de grootste boosdoener hier in huis.

En dan de slaapkamer, jongens jongens wat erg kleren schoon o geen tijd om in mijn kast te doen of mijn kast moet ik echt even opruimen dus leg ik het op een stoel,grond(erg he) of gooi het in mijn kast. Dus wat krijg je dan de bergen van amanda overal en dan op eens kan ik het niet meer.
Dan ga ik drastisch en gaat alles op bed en ga ik opruimen. Merk wel nu ik wat langer op mijzelf woon ik het steeds ietsje beter leer op te ruimen. Maar geloof me het is nu netjes maar voor hoe lang.

En dan die zolder(dit is de helft);


Onwijs groot en toen we hier kwamen wonen, leeg en stond wat spullen. Een bed(logeerbed), kast, wat stoelen voor visite, vriezer en ja nog een paar dozen. Maar ik raakte al vrij snel zwanger en de zolder werd voller en voller. In mijn verlof ruimde we het op, nu ruim een jaar later is het een BENDE!!!!! en ik heb ontdekt dat mijn vriend alles bewaard. Dus nu gaan we binnenkort de zolder eens goed opruimen, oog op de toekomst gaat hier iemand(wij of kian) slapen. de foto hier boven is namelijk de helft van de zolder vandaar. Dit omdat mocht er een tweede komen we de kleine kamer beneden nu computer kamer gewoon zo kunnen houden. Wie er dan op zolder komt zien we wel. Maar beter goed voorbereid he.

Ik ben en blijf een rommelkont, en doen mijn best meer dan dat kan niet.
Geloof ook wel dat hoe ouder je word hoe minder je troep kan accepteren dat heb ik. Maar daar in tegen verzamel je eigenlijk steeds meer troep en de helft gebruik je niet of weet je niet eens meer dat je het hebt. Ik houd nu voor mezelf aan 1 jaar niet gebruikt weg ermee. Dit werkt voor mij nu mijn vriend nog overtuigen.

En hoe zijn jullie thuis? En wat ben jij wel of geen rommelkont?


XX
Amanda

You Might Also Like

0 reacties