Kian 11 maanden!!!!!!

06:00

AAAAAAHHHHHH, mag ik even gillen...Kian alweer 11 maanden oud nog een maandje en dan vieren we zijn eerste verjaardag..Als ik kijk naar afgelopen maand, gaat het allemaal zo snel. Nog even en hij is geen baby meer...

Kian heeft zijn eerste stapjes los gezet, brabbelt er op los, knuffelt steeds meer en is een makkelijke eter. Maar ook een ondeugend mannetje aan het worden. Hij weet dondersgoed wat wel en niet mag en probeert wel eens de grens op te zoeken. Hij begrijpt ook steeds meer en is steeds meer wakker overdag.
Eten gaat ook erg goed, hij at al snel mee met de pot. Nu nog steeds en geniet hij het meeste van aardappels met groenten. Gister heeft hij voor het eerste snert gegeten bij mijn ouders(ja ik geef mijn kind alles wat wij ook eten). Ik ben ook opgegroeid met het mee eten wat de pot schaft. Wel letten we op dat het niet te zout of pittig is, maar over het algemeen komt dit wel goed.

Sinds de laatste dagen wil hij alleen nog maar stukjes fruit eten en schotel geen potje voor dat eet hij niet.

Wij zijn trotse ouders en onwijs gelukkig met zo'n kleintje in huis.
Hij is ook al bij de kapster geweest(thuiskapster) en zijn haar groeit als kool. Gister is hij weer geknipt. De komende maand staat er veel op de planning; eerste vakantie, prikken(vind mama niet zo leuk),sinterklaas,trouwerij tante, en zijn eigen verjaardag...
We zijn al druk met van alles, cadeautjes zijn binnen en in de vakantie word de foto gemaakt voor de uitnodiging voor zijn verjaardag...

Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan, vooral de vakantie die er aan komt. We gaan een weekje naar frankrijk, maar halverwege overnachten we in van der valk. Daarna door naar Centerparcs en kunnen we gaan genieten.

Dit was dan zijn update de volgende zal hij jarig zijn, daarna zal ik niet meer maandelijks een update doen, maar zo af en toe.

tot snel

XX
Amanda

You Might Also Like

0 reacties