Review - Lush Frozen

06:00

Wij zijn momenteel even druk vandaar dat het een aantal dagen stil is geweest op zussenbloggenover maar we gaan ons best doen om weer wat constanter te bloggen. Vandaag heb ik daarom een lekkere review van een Lush Bath Bomb. Ik heb deze in bad gebruikt toen ik een weekje in Centerparcs was met Jasper. Zelf heb ik hem online gekocht en momenteel is hij weer op voorraad maar de Lush stores verkopen de Frozen Bath Bomb natuurlijk ook gewoon voor € 5,95.

Ingrediënten:

Natrium Bicarbonaat, Citroenzuur, Parfum, Grapefruit essentiële olie, Neroli essentiële olie, Roos essentiële olie, Wijsteenzuur, Sodium Laureth Sulfaat, Lauryl betaïne, Lilial, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Sneeuwvlokjes glitter, Zilver glitterpoeder, Kleurstof 42090 en 42053.

Hoe was de Lush Frozen Bath Bomb in bad?

Heerlijk! Dat is het eerste woord wat bij mij naar boven komt. Ik houd niet van sterke zeep geuren en in eerste instantie vond ik deze wel even heftig maar halverwege de bol was ik verkocht. Het bad kleurde eerst baby blauw en werd daarna eerst donkerder blauw met zilverkleurige glittertjes. Na even in het bad te hebben gelegen zat er een lekker olie laagje op mijn lichaam met een paar kleine glittertjes die niet heel storend waren gelukkig. Deze Bath Bomb ga ik zeker nog een keer kopen!


Liefs Chantal


You Might Also Like

0 reacties