Trouwkaart van Chantal

06:00


Over twee maanden stap ik in het huwelijksbootje en inmiddels hebben onze gasten de trouwkaart alweer een maand binnen. Eigenlijk noem ik het wel een kaart maar dat was het niet. In eerste instantie was ik heel druk op zoek naar een leuke kaart en ik vond van alles: Perkamentrollen, gouden kaarten met strikjes of één met een puzzelstukje. Dit laatste trok constant onze aandacht maar van de prijs werd ik niet heel blij dus ik ging op zoek naar een andere website. Toen kwam ik alleen op iets heel anders uit namelijk een PUZZELKAART!

Ja wij hebben onze gasten wat puzzel plezier gegeven. Eerste bestelde wij op www.locomix.nl een proefexemplaar want vonden wij het in het echt ook wel zo leuk. Nou ja hoor het kwam binnen in een wit doosje met daarin een zakje met puzzelstukjes. Dit was het voor ons het plaatje was compleet dus stuurde wij ons ontwerp in en bestelde wij de puzzels.


Op een zaterdagochtend werden ze afgeleverd bij ons thuis in een mega grootte doos en ik riep gelijk naar Jasper dat hij naar beneden moest komen om te kijken. Wij kregen de puzzelkaarten heel aangeleverd maar dat vonden wij niet leuk dus elk puzzelstukje maakte we los. Ook zaten er witte doosjes en doorzichtige zakjes bij voor elke puzzel. Nou daar zaten we dan met zijn tweetjes alles in te pakken en als het aan ons lag waren we direct naar iedereen gereden om hun reactie te zien. Je kon de witte doosjes zo versturen maar dat vonden wij best een risico dus kochten we van die grote enveloppen in de kleur goud en verstuurde wij ze.

Zodra de puzzels binnen waren werd er zo leuk geregeld door iedereen die uitgenodigd is. Mijn schoonmoeder had dit totaal niet zien aankomen en zag best tegen het puzzelen op. Mijn opa en oma vonden het juist weer geweldig en hebben hem nu net als ons in een lijstje staan. Ja een kaart verdwijnt vrij snel maar een puzzel kun je altijd gemakkelijk op bergen en dat vonden wij een extra pluspunt.

Voor nog meer leuke en unieke ideeën voor een trouwkaart zou ik zeker even bij www.locomix.nl kijken.

Liefs Chantal

You Might Also Like

2 reacties

  1. Grappige uitnodiging. Zo'n puzzelkaart is weer eens iet anders!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker en we kwamen er per toeval op. Hierdoor hebben wij onze gasten wel goed verrast.

      Liefs Chantal

      Verwijderen