Kletsen #1

06:00

Ja wij hebben het erg druk dus is er de laatste week om de dag een artikel online gekomen. Chantal heeft het erg druk en ik was afgelopen week vrij en heb heerlijk volop genoten van Kian.


En omdat ik het ook altijd leuk vind om kletsfilmpjes te kijken, dacht ik laat ik eens een kletsartikel maken.

Afgelopen tijd hebben we veel leuke dingen gedaan en was het ook erg druk met werk en vergaderingen.
Met Kian en de familie hebben een dagje dolfinarium gedaan dit was erg gezellig. Zoals ik al zei ben ik afgelopen week vrij geweest en had besloten om echt te genieten van de tijd samen met Kian en nu eens de laptop, telefoon etc veel niet te pakken. Het was heerlijk om samen met Kian te zijn...

Afgelopen week is ook mijn vader geopereerd aan zijn oog, dus dinsdag zijn we daar even op "zieken" bezoek geweest en deze avond had ik vergadering en piet zit dan op school dus bleef Kian slapen bij mijn ouders. De volgende ochtend heb ik Kian vroeg gehaald omdat mijn vader Kian niet mag tillen en mijn moeder rond 9 uur even weg moest ging ik vroeg er naartoe. In de middag weer terug omdat mijn vader voor controle weer langs moest komen. Daarna kopje koffie gedaan en weer naar huis.
Donderdag kwam Chantal gezellig op bezoek aan het eind van de middag, ze werkte deze week in de buurt.
Vrijdag was het tijd om even gezellig langs mijn werk te rijden want een van de kinderen nam afscheid en dacht is wel leuk om met Kian langs te gaan. Nou Kian vond het enig en wilde niet meer weg. Ging nog even buiten "spelen" en zand happen ahahha....

Vrijdag avond was Kian doodmoe en lag er vroeg in van alle indrukken van de dag.

Zaterdag hadden wij een familie reünie van mijn schoonfamilie...We gingen klootschieten in schoorl en daar ben ik ook nog even de klimduin afgerend.  Daarna een BBQ en op naar huis...Ook sliep Kian vanavond weer bij mijn ouders(zulke lieverds altijd kan alles en staan ze klaar voor ons).

Eenmaal thuis meteen lekker gaan slapen, toch merk ik dat nu Kian ouder word ik hem echt nog meer mis als hij er niet is. Wat een liefde kan je hebben voor zo een mannetje.

Zondag namen we het er van(mams had gezegd doe lekker rustig aan) al ging dat wel moeizaam want he het is toch ons kind en onze verantwoordelijkheid maar kreeg al snel een app ik ga even zo wandelen met Kian en boodschapjes halen dus doe maar rustig aan hoor.
Dus hebben wij nog even wat aan het huishouden gedaan en gingen we daarna richting mijn ouders. En wat is het dan weer heerlijk om te kleine man vast te houden en te knuffelen en kroelen.

In de avond bleven we eten en hebben nog een dvd gekeken van Kian zijn eerste twee maanden...Hadden daar van al een uur film materiaal.

Dit was mijn kletsartikeltje, hoop dat jullie het leuk vonden en hoor graag of jullie dit vaker willen lezen en misschien ook wel in video vorm...

xx
Amanda


You Might Also Like

0 reacties