Kian 9 maanden

06:00


Ja nu ik dit tik denk denk jeetje 9 maanden en zo veel gebeurt er met onze jongen..
De bedenk dat die een zwangerschap is, nou heeft kian er geen 40 weken in gezeten, ik ben bevallen 8 dagen te vroeg.

Deze tijd is ook erg leuk, maar ik mis wel de tijd dat hij nog klein was en lekker bij je lag. Nu wil Kian alleen maar spelen en weg niet knuffelen en kroelen. En wanneer dat wel gebeurd geniet ik er zo van.

Afgelopen tijd hebben we ook veel leuke dingen gedaan dagjes weg geweest en gister nog een bezoek gebracht aan het dolfinarium.

Dingen die Kian nu kan;
  • Kruipen(en snel ook)
  • Stout doen(plant stukmaken, aan de gordijnen trekken) 
  • Brabbelen(tatata,babab etc vliegt op onze oren)
  • Staan aan de tafel en nu ook lopen rondom te tafel.
  • Van de tafel naar de bank stappen 
  • Aan de vingers mee stappen

Elke dag bedenk ik me weer wat een rijkdom wij hebben, zo'n lief mannetje.
Ben zo blij en trost dat ik moeder mag zijn en geniet elk moment samen met hem.

Nu het september word is het wel een gek idee dat ik een jaar geleden nog aan het aftellen was tot mijn verlof en nu aan het aftellen ben tot zijn verjaardag.. Want dat is nu echt dichterbij dan de bevalling.

You Might Also Like

0 reacties