Weegmoment na ruim 4 weken

09:25

Gisteravond was het weer eens tijd om op de weegschaal te staan en ik zag er wel een beetje tegen op want ik wist dat ik onwijs veel was aangekomen. Ja zoveel weken niet wegen voor mij is absoluut mijn valkuil en dat bleek want ik was 8,3 kilo aangekomen. Mijn zus daarin tegen was wel 5 ons afgevallen dus die heeft het ondanks de vele uitjes goed gedaan.

Na mijn vakantie uit Duitsland zat er bijna 7 kilo aan want ik heb daar echt genoten van alle lekkers om me heen. Een schnitzel, chocolade, de bewuste citroen rol en kaasbroodjes. Ik nam wel netjes elke ochtend mijn Cambridge chocoladereep maar dat kon niet op tegen al die andere calorieën die ik naar binnen werkte. Heb ik er spijt van nou néé want ik heb een hele fijne vakantie gehad en natuurlijk is het zonde maar soms moet je ook kunnen genieten.

Daarna was ik echt ervan overtuigd dat ik het direct zou oppakken het weekend nog even rommelig en daarna er tegenaan. Nou néé op mijn verjaardag at ik een lekker gebakje en in de avond bestelde wij nog bij de dönerzaak. Vooral het avondeten vond ik lastig en daardoor at ik elke avond gewoon mee en in die week was het niet alleen maar gezond. Maar nu gaan we er weer voor en ik moet van mezelf nu gewoon elke week gaan wegen want het is een stok achter de deur voor mij die ik nodig heb. Ik ben er namelijk nog lang niet want je ziet maar hoe snel ik weer over de streep ga.

De komende weken zijn alleen wel drama want elk weekend is er wel wat te doen maar ik ga mezelf er doorheen slepen en ondanks alles wel lekker genieten want dat moet gewoon kunnen. Cambridge Weightplan zorgt er zeker voor dat je snel afvalt maar eenmaal gestopt zitten de kilo's er ook weer zo aan zonder op en afbouw. Mijn moeder is nu heel goed afgebouwd en met de laatste week opbouw bezig en blijft heel goed stabiel. Het werkt dus echt wel al zeggen genoeg mensen van niet ik heb er de volste vertrouwen in.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties