Kraamkado

06:00

 Ja ik ben weer lekker bezig geweest voor een leuk kraamkado. Ik ben weer aan de slag gegaan met een luiertaart. Heb er van alles op gedaan en met succes. Mijn nicht vond hem erg leuk geworden en vroeg. Heb je hem gekocht??? Ik nee heb hem zelf gemaakt. Vind dit altijd erg leuk om te doen en dacht deel de foto's weer met jullie. Ik heb al iedereen een pakketje voor een zwangere gemaakt en nu is deze zwangere bevallen. Het is een jongen geworden en we gingen laatst langs wat een schatje.


Wat zit er allemaal in;
Luiers
mini 's van rituals
dove douchcreme
zwembroekje
difrax tuitbeker
zwemluiers(als bovenste laag)
Dikkie dik voorlees boek
Cadeaubon Prenetal
Geurbuiltjes zwitsal

Wat heb je nodig om deze taart in elkaar te zetten;
Elastiekjes(action)
Luiers
Linten(om te versieren ik doe ook altijd een lint om de laag heen)
Veel geduld

Al met al ben ik met deze taart een 1,5 uur bezig geweest.

Wat kreeg jij als kraamkado? en vind jij het ook leuk om zelf aan de slag te gaan met cadeau's?

xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties