Mijn tuin in foto's

06:00


Inmiddels is onze tuin flink opgeknapt al zeg ik het zelf want alle 50 bomen zijn eruit en de nieuwe tegels erin. Het heeft even bloed, zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wat. Toen wij ons huis kochten vorig jaar december zagen we wel dat de tuin aandacht nodig had maar waren van plan dit een jaar later te doen. Toch zat het me niet lekker want ik wilden gewoon in onze tuin kunnen zitten dus hebben we besloten om er toch wat aan te doen. Hieronder een aantal foto's BEFORE and AFTER!










Wij zijn heel blij met het resultaat wat we nu hebben gehaald in korte tijden. Mijn vader heeft bijna alles gedaan en daar zijn wij ook heel erg dankbaar voor. Er staat voor volgend jaar nog een buitenkeuken en zwembad op ons verlanglijstje maar dat was voor dit jaar te kort dag. Bijna elke avond zitten wij wel in ons paviljoen te genieten van wat wij bereikt hebben. De eerste stap was even moeizaam maar wat ben ik blij dat we het toch gedaan hebben.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties