Inslaan voor Sint/verjaardag en kerst en mega korting Kruidvat..

06:00

Ja je zult wel denken waar gaat dit nou weer over. Nou aangezien Kian in december jarig is en nu veel speelgoed in de sale/aanbieding is ben ik al aan het 'inslaan'. Ja sommige zullen me misschien voor gek verklaren, maar he het kost toch allemaal geld. Ik heb nu al best veel kleine dingen gekocht. 



Dit weekend hebben ze bij Kruidvat al het speelgoed 75% procent korting. Nou ben ik vandaag al geweest en had wel 3 zakken vol met speelgoed voor maar 13,50. Had een korting van bijna 35 euro. Ik zeg goede actie van Kruidvat. Een ding is zeker als ik nog tijd hebt dit weekend ga ik zeker even langs nog een keer. Ik koop niet alleen voor Kian, maar ook voor zijn neef Nick die is eind november jarig en ook daarvoor hebben we het een en ander nodig. 

En niet alleen op speelgoed is de korting nee ook nog op veel leuke spulletjes voor in huis, tuin of kleding...

Ik zeg ren naar de kruidvat en sla in.... 


Shop jij ook al voor sint/kerst in?
xxx
Amanda


(deze post is niet gesponsord)


You Might Also Like

0 reacties