Hieperderpiephoera!!!!!! en een verjaardag tag

06:00



Ja het is van 10 augustus dit betekend dat Chantal jarig is!!!!

Ja en daarom bedacht ik (amanda) 10 vragen over verjaardag dus een verjaardag tag....En ben jij jarig vul hem gerust in en vermeld dan even ons erbij..

  1. Hoe oud ben je geworden? 
Vandaag ben ik alweer 23 jaar geworden
  1. Wat is je stomste cadeau ooit tot nu toe? 
Vroeger vond ik het echt niet leuk als ik kleding kreeg tenzij ik het zelf had uitgekozen
  1. Wat is je leukste cadeau ooit tot nu toe? 
Toen ik 18 werd kreeg ik van mijn zus 18 cadeau's dat was wel heel leuk!
  1. Ben je blij met de periode waarin je jarig bent? 
Ja en nee, als kind vond ik het echt niet leuk want het vieren van mijn verjaardag op school werd altijd lastig daarin tegen hadden we wel altijd een grote barbecue op de camping
  1. Noem de 3 leukste herinnering aan je verjaardagen van de afgelopen jaren.
Eerste rijles, mijn Ajaxtaart en de barbecuefeestjes
  1. Met welke BN-ers ben je gelijk jarig?
Jim Bakkum en dat vond ik toen der tijd helemaal geweldig 
  1. Is er in je familie nog iemand jarig gelijk met jouw?
Néé zover ik weet niet eigenlijk
  1. Welke stad/plaats/dorp ben je geboren?
Amsterdam Noord
  1. Ziekenhuis/thuis geboren?
In het ziekenhuis
  1. Wat is je sterrenbeeld?
Leeuw

En nu is het aan mij CHANTAL VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!
KUS VAN JE GROTE ZUS...

You Might Also Like

0 reacties