De dingen die je doet als je op je zelf woont, maar niet deed bij je ouders thuis??!!!

06:00

De titel zegt al genoeg, iedereen kent het wel bij je ouders is alles "makkelijk".
Ik ga het hebben vandaag over de dingen die ik nu wel doe die ik toen ik thuis woonde nooit deed of weleens.
Nou daar gaan we;


  • De wc rol vervangen} ja je herkent het probleem laatste velletje en die liet ik altijd zitten en dan was altijd mijn moeder of vader de klos. En dan nu snap je pas hoe irritant het is als het jouw gebeurt.
  • Okej het bed opmaken, merk dat dat er de laatste tijd bij in schiet en ja wie zegt nou AMAN maak je bed nou eens op!!! niemand...
  • Aan tafel eten elk soort eetmoment; ja dit klinkt gek maar bij ons thuis aten we vroeger veel op de bank. Eenmaal op mijn zelf ging ik steeds meer aan tafel eten. Nu dat Kian er is zitten we met ontbijt, fruit eten, lunch, tussendoortje en avond eten aan tafel(dit is nu ook bij mijn ouders zo ondertussen). 
  • Koken; dit was iets wat wij zelden deden, eten stond altijd op tafel.
  • Schoonmaken; ja dit moet nou eenmaal als je op je zelf woont. Ik moet zeggen op dit gebied zijn wij wel een beetje verwend. Nu ik samen woon merk ik wel dat ik dingen nog steeds niet doe o.a stofzuigen zo een bloedhekel aan. Ik mag ook super blij zijn met mijn vriend die veel in het huishouden doet.
  • Planten in huis(die hadden was in huis nooit wel plantjes maar echte planten nee)
  • Uitslapen; nu Kian er is niet meer tot heel laat, maar piet en ik hebben wel eens uitgeslapen tot 11 uur of later. Nou bij ons thuis was en is dat echt niet aan de orde zonde van de dag zegt mijn vader altijd.

Dit waren een paar grappig of leuke dingen die ik nu heb/doe nu ik samen woon.
En jullie herkennen jullie wat of hebben jullie nog andere dingen???

xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties