Zonnebrand Granier Golden protect

06:00

Ik ben geen fanatieke smeerder, maar een lage factor smeer ik door de dag heen zo 2 a 3 keer. Een collega van mij gebruikte deze al en toen ik hem zag staan bij de zeeman kocht ik hem.
Na paar dagen gebruikt te hebben, moet ik zeggen smeert hij heerlijk uit. Geen dikke creme en trekt snel in. Ik gebruik factor 1, ja ik hoor je denken zo laaag... Ja ik kleur erg snel en word dan meteen bruin. Dit is prima voor mij.
 De creme is licht bruin, je denkt dat het dan ook een bronzer is maar dat is niet zo. Eenmaal op je huis smeert hij wit op.


 Ik heb een foto gemaakt van mijn arm en als je goed kijkt zie je dat er een glitertje op mijn huis zit. Dit klop deze zonnebrand zorg ervoor dat je een subtiel glittertje op je huid krijgt. Verder ruikt de creme erg lekker.
 Kleine tip zet je zonnebrand met die hitte/warmte lekker in de koelkast. Dan verkoelt het meteen tijdens warme dagen.

Informatie dat je vind op de achterkant;



xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties