10 dingen uit mijn jeugd dat de komende generatie nooit zal "kennen"

06:00

Tijd voor weer een lijstje!!! En vandaag over de 10 dingen die ik ken en had in mijn jeugd, die de generatie van nu of de toekomst maar wat "raar" zal vinden.




  1. Flippo's ; Ja er zijn vele zakken chips doorheen gegaan bij ons thuis om deze dingen.
  2. Videobanden; Ja die liggen nog op zolder bij mijn ouders en wat was dat toch bijzonder wachten tot hij helemaal terug was gespoeld tot je een film kon kijken. En dan als hij wat ouder werd de film de streepjes die in beeld kwamen.
  3. Cassettebandje; O die heb ik ook veel gehad.
  4. Walkman/discman/de mp3speler!!

  5. Gameboy color
  6. Tamagotchi
  7. De gulden

  8. Trollen; ook deze hadden wij erg veel van en speelde er veel mee.
  9. Speentjes; deze hadden wij in alles kleuren en maten
  10. Spice grils schoenen; oooo wat was dat een hype toen.






Waar speelde jullie mee? wat kan jij nog herinneren uit je jeugd en zie je nu niet of nauwelijks nog op de markt?

xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties