Vakantie en Cambridge Weightplan 500

06:00


Als jullie dit lezen ben ik heel druk bezig met de laatste dingen inpakken want ik ga een weekje richting Duitsland met mijn schoonfamilie. Tijdens dit weekje zitten we in een heel groot groepsverblijf met maar liefst 15 man dus één en al gezelligheid maar ook eten. Elke avond kookt er iemand anders en dat kan nog wel eens lastig worden in combinatie met Cambridge Weightplan 500 daarom heb ik besloten om nu even een weekje wat soepeler te denken.

Oké het is natuurlijk niet gelijk dat ik per direct een week stop want dan zitten die kilo's er denk ik ook zo weer aan maar ik ga een soort van eetweek doen. In de ochtend en middag probeer ik gewoon mijn shake of reep in te nemen en in de avond eet ik gezellig mee. Natuurlijk zal er ook wel eens een stukje chocolade naar binnen worden gewerkt of een ander lekkernij. Vakantie heb je niet het hele jaar door en ik vind dat ik ook wel mag genieten aangezien ik toch al 22,3 kilo kwijt ben.

Mijn consulente is zelf ook met vakantie dus mijn eerst volgende weegmoment is pas 20 augustus dus dat duurt nog een hele poos. Toch heb ik besloten om direct na mijn vakantie gelijk de draad weer op te pakken en vol voor de cambridge weightplan 500 te gaan want ik wil niet meer dikker worden. Ik ga er wel vanuit dat ik zeker een kilo of 3 zal aankomen in dit weekje maar dat heb ik er voor over en daarna gaan we gewoon weer knallen. Ik zal na mijn vakantie weer een update geven over de aantal kilo's die erbij zitten en hoe ik het natuurlijk gehad heb.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties