Summer en family tag

06:00



De volgende tag is bedacht door meisje-eigenwijsje.nl en vond ik een echte tag voor mij.
Dus laten we beginnen.
 

Welke activiteiten onderneem je met je gezin?
Ik ga graag wandelen, steden bezoeken, naar het sprookjesbos of lekker zwemmen.


Wat is de musthave voor je kindje in de zomer? 
Een korte broek en leuke pet.


Waar speelt je kind het liefste mee?


Kian is gek op ballen(groot,klein,met geluid) Verder is hij gek op zijn zwembadje lekker in het water spelen.

 Waar moet je écht naartoe qua gezinsvakantie? 


Dit jaar gaan we niet op vakantie in de zomer, wel gaan we in November naar centerparcs met de familie. Dat is voor jong en oud altijd leuk. En de camping zal in de toekomst een leuk idee zijn voor ons.
 
En wat is echt een no go qua gezinsvakantie? 


 Ik denk een actieve vakantie of verre reizen.

Ga je met of zonder kinderen naar een festival?

 Wij zijn geen festival gangers, maar wanneer er wat te doen zou zijn ook voor kinderen wie weet.

Draai je andere muziek voor je kind tijdens de zomer?


Nee ik draai altijd gewoon de muziek die er op dat moment op de radio is. 

Wat is je favoriete zomerse foto?



Lekker buiten onder de parasol liggen na dat we in het badje hadden gespeeld.

Wat is je favoriete zomerse kinderdrankje? 

Smoothie, lekker met vers fruit en ijs.

Hoe kleed je jouw kind het liefst tijdens de zomer? 

Leuke korte broek, t-shirt erop en dat is het.

xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties