Kookboek opperderpop Albert Heijn

06:00

Na lang twijfelen ben ik toch overstag gegaan.
Ik heb het opperdepop kookboek gekocht van de Albert Heijn. En dacht dit moet en ga ik even delen met jullie. Ik maak zo nu en dan hapjes zelf klaar voor Kian. Hoorde al om mij heen over dit boek, maar kon weinig vinden op internet. Alleen op Litlewonderworld zag ik een artikel. Alleen is die alweer een tijdje geleden.

Waneer je het boek open slaat kom je bij de inhoudsopgave. Hier zie je al verschillende hoofdstukken en deze zijn verdeelt in leeftijdscategorieën. Erg duidelijk en overzichtelijk.
Dit boek telt vele tips, recepten, mooie foto's en leuke verrassende combinaties. Verder viel mij op dat veel recepten mij als volwassenen ook erg lekker lijkt. Binnen kort ga ik ermee aan de slag. maar voor nu een korte blik in het boek.
Achterin het boek heb je zoals je ziet een een notitie blaadje waar je o.a leuke feitjes op kan schrijven hoe het hapje was tijdens die leeftijd of wat wel lekker was of niet lekker was.

De index bevind zich achterin het boek deze staat op leeftijd en ook op alfabet van recepten. Het boek koste met bonus kaart mij 10 euro.

Conclusie is dat het een mooi, fris en leuk kookboek is waar je nog jaren plezier aan kan hebben. Ik zie Kian zelf er over paar jaar er al zelf uit koken voor ons..haha...

Hebben jullie hem al in huis? Wat vind jij van het boek?

xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties