5 dingen die wij elke week halen met boodschappen??

06:00

Zoals jullie wel weten doen wij onze boodschappen bij de Jumbo. Wij bestellen de boodschappen online zoals jullie weten, hierover hebben we al eerder een blogpost overgeschreven. Nu leek het ons wel leuk om jullie te vertellen welke 5 dingen wij altijd bestellen. 


Amanda
  1. Eieren; ja deze bestellen we elke week. Ben gek op een eitje spek/ham of gekookt eitje
  2. Melk er gaat nu bij ons al bijna 4 liter melk doorheen, Piet eet elke dag nog Brinta als ontbijt
  3. Kwark ook dit eet piet in combinatie met de griekse yoghurt.
  4. Griekse yoghurt ik ontbijt hier mee en Pieter eet dit in de avond
  5. Babyvoeding maaltijdpotjes/fruitpotjes voor Kian 
    klik hier voor meer informatie over hipp babyvoeding

Chantal

1. Flessen water - Dit omdat ik het heel fijn vind om mijn shake met mineraalwater te mengen.
2. Kwark - Dit moet Jasper veel eten tijdens zijn dieet
3. Croma - Als ik een biefstukje of schnitzel moet bakken heb ik Croma nodig.
4. Coca Cola - Mijn vriend drinkt zo nu en dan een blikje frisdrank
5. Yakult - Jasper gebruikt dit elke ochtend voordat hij zijn ontbijt eet.



Wat kopen jullie elke week en waarom

You Might Also Like

0 reacties