ijskoffie van Nescafe

16:19

Bij de jumbo kregen we weer iets om uit te testen, en ik dacht is wel leuk om voor jullie er een review over te schrijven.

En vandaag heb ik de ijskoffie van Nescafe.

Persoonlijk ben ik geen fan van ijskoffie, geef mij maar een lekkere warme bak koffie. Wel ben ik gek op de koffie van o.a starbucks. Maar wou het voor jullie toch een keer proberen.
De Nescafé Shakissimo vind je in de koeling van de supermarkt naast de Starbucks bekers en hij kost €1,43. Het is heel simpel in gebruik want je schud gewoon een paar keer, haalt het aluminium folie eraf en je kunt hem drinken.

 Het fijne is dat je hem gewoon dicht kunt doen na wat slokken met het plastic dekseltje en bij wijze van in de koelkast terug kunt zetten. Nu is dit niet iets wat je snel doet, want bij mij was hij erg snel op.


 Als je het in een glas doet kan je zien dat hij een mocca kleur heeft. Dit verraste mij en leek daarom erg op chocolade melk.

 Ik rook eerst en hij rook naar chocolade melk met in de verte koffie lucht.
Toen nam ik een slok en ja wat ik rook proefde ik. De ijskoffie is een volle smaak, geen mager waterig goedje.
Als je wel eens een chocokoffie hebt gehad is dit een koude variant. Ik vond het verrassend erg lekker en zou hem zeker aanraden.


De volgende smaken zijn er;
Ingredienten;

Mijn conclusie is dat dit een lekker verfrissende koffie is voor onderweg. Ik zou hem zeker aanraden en ook nog een keer kopen.  Ik ben overtuigd en jullie???

Xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties