We wonen alweer 4 maanden samen!

06:00


Vandaag wonen Jasper en ik alweer 4 maanden samen en wat is de tijd snel gegaan. Ik kan me namelijk niet eens meer beseffen dat ik kort geleden nog bij mijn ouders woonde want het voelt zo goed en vertrouwd. Elke dag als ik op mijn scootertje weer aan kom rijden bij ons huis voel ik me fijn omdat we in zo'n heerlijk huis wonen en vergeet zeker niet de omgeving.

Ik geef toe dat er nog wel wat dingen moeten worden aangeschaft in ons huis maar nu we het vakantiegeld binnen hebben en binnenkort ook wat belastinggeld kunnen we ons huis voor een groot deel afmaken. Aankomende maand gaan we eindelijk de trap laten doen want dat ziet er nu toch best wel armoedig uit. Ook wil ik deze zomer bezig aan de tuin, een sfeerhaard kopen en een vitrinekast. Langzamerhand komt er dus steeds meer gezelligheid in ons huis en begint alles zijn plekje te krijgen. Het is fijn om thuis te kopen en dat is toch het beste wat er is.

Natuurlijk slaap ik nog zo nu en dan een nachtje bij mijn ouders dit omdat ik dan op mijn neefje Kian oppas of als Jasper naar vrienden gaat en laat thuis komt. Het alleen thuis zitten vind ik niet zo heel leuk dus dan ben ik gewoon gezellig bij mijn ouders en dat vinden hun zeker niet erg.

Onze relatie samen is door het samenwonen alleen maar sterker geworden en het voelt ook heel goed. In het begin hadden we natuurlijk wel af en toe en botsing maar dat gebeurd nu nog zelden. Oké het opruimen mag aan beide kanten zeker beter maar daar wijzen we elkaar op en dan is het in een mum van tijd weer tiptop! Het was voor ons een hele goede stap om samen te gaan wonen en we willen allebei zeker niets anders meer.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties