Nestle babyvoeding en fruit mijn ervaring

06:00

Toen ik langzaam overging van borstvoeding naar kunstvoeding stond ik voor de keus uit vele verschillende merken poedervoeding. Ik koos al vrij snel voor Netsle start in eerste instantie omdat het goedkoop was en toch nog een merk was.
Al vrij snel werd ik fan, Kian eet het goed en het is dus goed voor de portomonee. Wij kopen de potten bij de Jumbo.
We zijn 8,15 kwijt per pot heel verschil met de duurdere merken en zeg nou eerlijk het werk allemaal het zelfde. Op dit moment krijgt Kian nog twee keer borstvoeding de ochtend en voor het slapen gaan. En de flessen krijgt hij deze voeding. Wat ik fijn vind is dat het geen mega grote potten zijn en handig om op te bergen. Stevig materiaal, het schepje is erg handig maar niks anders dan andere merken. En persoonlijk is het uiterlijk van de potten ook erg leuk en staat niet gek op je aanrecht. Zelf bewaar ik te potten nu om later kwasten/potloden/stiften etc in te stoppen. Ik wil ze in de toekomst leuk op pimpen hoe ben ik nog niet overuit. Maar zodra ik er een leuke DIY voor hebt deel ik dit graag met jullie.


Fruit van Nestle is ook een aanrader. Kian is er gek op en de 4 maanden versie is een smaak die je in de andere potjes etc niet snel vind.


Wij gebruiken deze bakjes nu als "toetje" na het avondeten. In het begin kreeg hij dit als fruithapje maar in nu te weinig voor hem er zit 100 gram in. Ik weet dat er mensen zijn die tegen potjes etc zijn, maar ik vind het makkelijk en ben zelf er ook groot mee geworden. Zelf eet ik echt alles en zodra Kian 6 maanden is gaan we hem steeds vaker mee laten eten met de pot.
Deze bakjes zijn ook handig om mee te nemen, ze zijn klein en compact. Ik ben tevreden en als hij 6 maanden is zullen we zeker de andere dingen van dit merk kopen.

Ook is Kian gek op HIPP voeding en daarover binnenkort meer.



xx 
AMANDA

You Might Also Like

0 reacties