Vierde weegmoment Cambridge Weightplan 500

06:00


De eetweek is achter de rug en dat betekend ook dat ik alweer op de weegschaal heb gestaan. Wat een spannende week was het maar ook zeker eng omdat ik bang was om aan te komen. Dit gebeurde ook in de loop van de week dus ik ben een dag eerder gestopt omdat ik het verschrikkelijk vond. Ik denk dat de knop nu toch een keer echt helemaal om is want het is juist een goed teken toch dat ik bang ben. Maar wat was het resultaat na een week lekker eten?

Zo zat er nog een paar ons bij en donderdag was ik gewoon 1,3 kg afgevallen! Wauw echt wauw want ik ben nu in vier weken tijd maar liefst 12 kilo kwijt. Dat betekend 3 kilo per week in de eerste maand en dat is toch echt geweldig. Ik ben met de dag blijer dat ik samen met mijn moeder deze keuze heb gemaakt en het eten was heel fijn maar om weer even terug te gaan is ook goed. Ik zal niet met zekerheid gaan zeggen dat iedereen in een maand tijd 12 kilo zal kwijt raken maar met een beetje motivatie moet een kilo of 8 wel lukken. Pittig is het zeker maar als je echt klaar bent met je kilo's dan heb je het er gewoon voor over.

Volgende week vanwege hemelvaart is er helaas geen wegen dus ik heb nu voor twee weken producten meegenomen en dit word dus een uitdaging. Meestal als ik een weekje extra had dan ging ik los tijdens andere diëten maar in dit geval vind ik het heel erg zonde van mijn geld. Natuurlijk is het zondag Moederdag dus zaterdag gaan we even steengrillen met de familie maar mijn consulente zij ons ook dat je daar het beste voor kunt kiezen. Néé het is niet mijn eetweek maar als ik voor de rest mijn best doe komt het allemaal goed.

Toch ga ik volgende week donderdag wel thuis op de weegschaal en zal er ook een kleine update online komen maar hij is net even wat anders omdat het niet officieel is bij de consulente. Eind deze maand hoop ik een totaal van 17,5 kg kwijt te zijn dus dat betekend voor nu nog 5,5 kilo en ik denk dat het wel gaat lukken maar wie weet. We gaan er weer voor in de vijfde week!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties