Moederdag

06:00

Ja het is vandaag Moederdag en wel mijn eerste keer als moeder.



Vorig jaar nog pril zwanger en nu een kleine man van 5 maanden oud. Ben benieuwd wat mijn vriend allemaal in petto hebt voor mij. Ik weet dat er een heerlijk ontbijtje zal zijn(ik doe altijd boodschappen en moest het een en ander mee nemen) Verder is hij ook wat wezen kopen. Ook gaan we naar de moederdagbraderie is Oostzaan. En omdat dit mijn eerste moederdag zal zijn, plog ik deze dag voor jullie. Dus houd onze blog in de gaten voor de plog.

Ik heb zin in deze dag, elk jaar met Moederdag dacht ik ooit dan ben ik moeder. Nu het zover is vind ik het erg leuk om er toch wat aandacht aan te geven. Wel vind ik dat het niks groots hoeft te worden.
Wij hebben gister al mijn moeder een cadeau gegeven een mooi bos bloemen en een bon van de h&m voor na het lijnen zodat ze dan een mooie nieuwe outfit kan gaan aanschaffen.

Ik wil iedereen vandaag een mooie dag wensen en alle moeders onder ons het is toch eigenlijk elke dag "Moederdag" de liefde van je kind(eren) is veel meer waard dan elk cadeau. Toch willen we allemaal dat je vriend,man of iemand anders eraan denkt en met jouw kindje iets maakt/koopt. Want iets krijgen is ook een moment van waardering van degene die alles geregeld heeft.


Xxxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties