Hoe doen wij onze boodschappen? Online of supermarkt?

06:00


Tegenwoordig heb je heel veel manieren om je boodschappen in huis te krijgen. Je gaat zelf naar een supermarkt en doet daar je boodschappen, besteld online en laat het bezorgen of je besteld het online en haalt het zelf op. Wij gaan jullie vandaag meenemen met hoe wij onze boodschappen doen!

Hoe doet Chantal haar boodschappen?

Ik koop 1 keer in de week mijn wekelijks boodschappen en ik ben begonnen in de supermarkt maar inmiddels bestel ik mijn boodschappen online via jumbo.com en haal ze op in Oostzaan. Nu zul je misschien wel denken is dit niet heel lastig maar néé zeker niet. In Oostzaan zit namelijk een Jumbo Pick Up point waar je gemakkelijk je boodschappen ophaalt.

Je besteld je boodschappen online waar je alles kan kopen: je wekelijks boodschappen, tijdschriften sigaretten en zelfs boeketjes. Het is heel makkelijk want je krijgt je bestelcode via de mail en die toets je in zodra je aankomt rijden. ( Het lijkt wel een beetje op McDonalds ) Binnen enkele minuten komt iemand met jouw boodschappen aan gewandeld en betaal je met de pin. Ingeladen en op naar huis.

Ideaal vind ik het want het scheelt onwijs veel tijd en het is gewoon heel makkelijk. Denk even aan een feestje die je geeft waar je heel veel boodschappen voor moet halen in een aantal klikken heb je het besteld en kan je het de volgende dag al ophalen. Ik ben helemaal fan!



Hoe doet Amanda haar boodschappen?

Ik deed altijd ook mijn boodschappen in de Supermarkt, maar na dat ik door zowel mijn moeder als zusje was overtuigd doe ook ik boodschappen via het pick up point.

Ik maakte voorheen altijd een lijstje met wat ik elke dag van de week ging eten en daarna maakte we een lijstje met alles wat we moesten hebben. We schreven alles op ook de dingen die ik elke week standaard haalde. Maar nu pak ik mijn mobiel en bestel ik mijn boodschappen via de jumbo app.

Wat is handig hier aan, nou als er iets op raakt in de loop van de week dan pak ik mijn app erbij en voeg het meteen toe aan mijn boodschappenlijst. Twee dagen voor ik de boodschappen ga halen maak ik mijn lijstje af en bestel ik. Ik maak nog steeds een lijst met wat we eten elke dag van de week. Hier boven zie een collage van hoe het Pick up Point er uitziet in Oostzaan. En ideaal vind ik ook dat we nu het hele weekend hebben om leuke dingen te doen. Want met een kleintje in huis is het een hele onderneming hoor boodschappen doen. Nu rijd ik vanaf mijn werk even langs, auto inladen en hup naar huis.

Hoe doen jullie de boodschappen???




You Might Also Like

0 reacties