Creabea met Amanda

06:00

Creabea met Amanda


Ja ik ben weer creatief geweest met Kian. 
In januari schreef ik al een artikel over een cadeau voor mijn moeder. 
Nu heb ik weer met kian iets moois gemaakt, en ook nu weer met zijn voetjes en handjes.
Ik pakte mijn verf er weer bij, alleen koos ik nu ervoor om te donkere kleurtjes te verzachten met wit. Dus ging ik even aan de slag en mengde ik de kleuren tot ik de kleur mooi vond.

Ondertussen kleedde Piet Kian uit en liet zijn luier aan. Dit deden we zodat zijn kleren niet vies kon worden.
Ook zorgde we er voor dat het badje voor Kian klaar stond.We hadden het zo bedacht dat hij meteen in bad kon na het verven.
Nou daar gingen we dan, Kian op een handdoekje gelegd en ik smeerde zijn eerste voetje met verf. Ik maakte er nog wat stipjes op met een andere kleur. Want ik had iets leuk bedacht om te maken, een Vlinder.
De voeten gingen erg goed en moest twee cadeaus maken dus het was hup op het ene canvas doek en dan door naar nummer twee. Als ik klaar was met het ene voetje/hand maakte piet deze schoon zodat ik verder kon. Dit is erg fijn zo duurt het voor Kian niet te lang.

Het eerste cadeau is voor een tante van Kian, ze is bioloog dus leek het mij wel leuk om een vlinder te maken. En moet zeggen hij is goed gelukt, Piet snapte al tijdens het verven niet waarom ik kian zijn voetjes verkeerd op het doek plaatste. Nou zei ik let maar een op en hup zo stond er een vlinder.
Het tweede kunstwerk van Kian is voor zijn opa en oma uit Purmerend. Ze vieren beide gelijk met hun dochter dus de verjaardagen. En voor hun kwamen er ook nog handjes bij, dit was wel wat lastiger.
Het eind resultaat is erg leuk geworden weer. Tijdens het verven hebben we het gefilmd voor later als kian groot is. En Kian vond het maar erg leuk, was lekker aan het "kletsen"en naderhand had hij een schaterlachbui. 

Wij zijn blij met het resultaat en nu kijken wat de jarige jobben er van gaan vinden.

xxx
Amanda
 

You Might Also Like

0 reacties