Throwback Zwangerschapstest

06:45

Het lijkt wel de dag van gister, maar vandaag alweer 1 jaar geleden op 9 april 2014 moest ik een halve dag werken en was ik 3 dagen over tijd. Van mijn vriend moest ik nog even wachten. Nou dat kon ik niet en reed na mijn werk door naar de kruidvat, eenmaal daar een test gekocht. Toen ik thuis kwam zei ik tegen mijn vriend ik ga niet wachten tot morgen ochtend maar ga de test nu doen.



Na het opvangen van plas kon het testen beginnen. Daar stonden we dan te wachten bij de test, nou ik mijn vriend las rustig zijn tijdschrift door. Heel licht roze zag ik en zei schat ik ben zwanger!?!
Hij kwam kijken en zei nee en ik ja wel kijk maar ben toch niet gek.

Na wat minuten heb ik hem op de fiets naar de etos gestuurd voor een cleaurblue test. En toen was het wachten op een plasje en toen was het wachten op deze test. Nou binnen enkele seconden stond het dan ZWANGER!!!vrij snel daarna kwam er 2-3 te staan.
We waren dol gelukkig en ik moest zelfs huilen, Pieter vroeg mij vind je het wel leuk? Ik ja ben gewoon erg blij. Het was onwerkelijk voor ons en zo raar. Ik moest het kwijt en appte mijn moeder, "Mam ben je thuis dan komen we even die films langs brengen". Mijn moeder was thuis en daar gingen we in de auto net wetende dat we zwanger waren. Daar aangekomen gaf ik mijn moeder een etos tasje met de geleende films en de testen erin. Mijn moeder deed het tasje op en zag het meteen. Ze was blij en ging ook huilen.
We hebben die dag gewacht tot mijn vader ook thuis kwam en vertelde het ook aan hem. Zoals mijn vader is lekker nuchter zei "gefeliciteerd" en gaf Pieter een hand en zei"kan je toch nog wat". Mijn schoonouders hebben we het met pasen verteld en die waren toen ook helemaal enthousiast. Die zelfde avond heb ik mijn zusje ook opgebeld en zei Chan je word tante!! Chantal zei echt o wat leuk.

Al snel kwamen we er achter dat we in december waren uitgerekend en dit was erg grappig aangezien zowel pieter als ik in deze maand jarig zijn.
Kian is ondertussen alweer 4 maanden zoals jullie weten wat is de tijd toch snel gegaan.

Ook heb ik mij die dag nog aangemeld voor moeders voor moeders hier over dit weekend een uitgebreid artikel.

xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties