Moeders voor Moeders

06:00



Toen ik ondekte dat ik zwanger was, wist ik gelijk ik ga meedoen met moeders voor moeders. Dus melde ik mij meteen aan en de week erop kwam die vrouw al met alle spullen. Je krijgt nog een test zodat ze zeker weten dat je zwanger bent.

Kreeg een heel pakket met informatie en een leuk badcape cadeau en deze gebruik ik nog erg vaak.
Het was een kleine moeite plas opvangen en deze opslaan in blauwe flessen. En ja daar stonden die kratten dan voor mijn deur elke vrijdag. Dan werden ze bij mij opgehaald. Je kan denken iedereen ziet het en dan weten ze misschien dat ik zwanger ben etc. Maar denk eens aan hoe fijn het is dat je zwanger bent en door zoiets simpels je andere moeders ook kan helpen met deze kleine simpele donatie. Het voordeel was dat je de urine van de hele dag kan opvangen. Ik heb de volle 10 weken dat je het mag doen mee gedaan. Ik ben trots dat ik dit heb kunnen doen en weet uit eigen ervaring dat zwanger worden absoluut niet vanzelf sprekend is. Door omstandigheden hebben wij voor een kinderwens ook deze medicijnen nodig en ben daarom erg dankbaar dat iandere moeders ook mee hebben gedaan. Dus daarom wou ik ook andere moeders helpen. Mijn moeder heeft vroeger ook mee gedaan en was ook erg positief over moeders voor moeders.

Ik zeg ook graag tegen alle vrouwen doe mee en geef elke vrouw een kans om moeder te kunnen worden, want het zo'n mooi geschenk. Wij hopen dat we ooit nog de kans krijgen om zwanger te raken en ook dan zal ik zeker weer meedoen. Maar voor nu ben je zwanger of ken je iemand om je heen meld je aan of geef het door.


Informatie:

Je kunt je aanmelden zodra je weet dat je zwanger bent t/m de 11e week. Meedoen kan vanaf de 6e t/m de 16e week. In deze periode bevat je urine het meeste hCG-hormoon. Dit hormoon wordt gebruikt voor het maken van geneesmiddelen voor vruchtbaarheidsbehandelingen.

Ook heb ik mij aangemeld toen bij berichtjeuitjebuik.nl/ en dit is erg leuk tijdens je zwangerschap.

xxx
Amanda

bron: https://www.moedersvoormoeders.nl/

You Might Also Like

0 reacties