Koningsdag en het volgen van Cambridge Weightplan 500

06:00


Wauw! Koningsdag en nacht zitten er weer op en wat waren het onwijs leuke en gezellige dagen. Zo waren wij op Koningsnacht te vinden in Alkmaar waar we wat leuke spulletjes zijn tegen gekomen. Maar wat was het toch ook zwaar voor mij want al die heerlijke geuren van: Oliebollen, döner, loempia's, patat en poffertjes er stond echt van alles. Op dat moment had ik het heel zwaar en besloot ik mijn mams maar even te appen zodat ik wat afleiding had en gelukkig hielp het. Toch was het moeilijk toen mijn vriend en zijn beste vriend aan een broodje döner zaten en ik allemaal mensen om me heen zag eten. Waarom mag ik nou niet! Het was dus een flinke uitdaging maar ik heb hem met trots volbracht en eenmaal thuis zat ik aan mijn soepje.

Koningsdag begon al vroeg want om 7:00 gingen we eruit en mijn vanille shake zat er ook zo in op naar Zaandam. Het was vroeg en dat merkte je omdat nog niet iedereen op zijn plekje zat maar ook hier vond mijn vriend weer leuke spulletjes. Vervolgens gingen we naar Poelenburg wat een klein beetje tegenviel omdat dit grotendeels braderie is en ja daar komen wij niet voor op Koningsdag. Ons derde punt was de vrijmarkt in Saendelft en wat was deze groot. Deze vrijmarkt staat absoluut op ons lijstje voor Koningsdag 2016 want het was hier erg gezellig en genoeg leuke spulletjes om mee te nemen. Daarna waren de mannen nog niet klaar dus gingen we nog even naar Krommenie helaas viel deze vrijmarkt vies tegen dus besloten ze nogmaals een rondje te doen in Zaandam.

Op dat moment was ik er wel even klaar mee en ben ik naar mijn zus gegaan terwijl hun nog aan het rond struinen waren. Maar pfff.. wat waren het twee zware dagen want je ruikt allemaal lekkers om je heen en je weet dat je het allemaal niet hebben mag. Toch ben ik heel blij dat ik niet in de verleiding ben gekomen want ik lees op forums dat veel mensen met deze dagen toch de mist in gaan. Cambridge Weightplan 500 vergt veel discipline en heb daarom ook heel veel respect voor mijn mams die het samen met mij volgt. Zaten we daar dan bij mijn zus zonder Jumbo oranjebol haha ach we weten dat we het volgend jaar weer mogen dus even doorhappen.

Hoe was jouw Koningsdag? 

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties