Beter laat dan niks hier is de Throwback tag van Amanda

20:49

Hoi,

Hier toch nog een artikel van ons. Door onze drukke agenda is het er helemaal in geschoten om vanochtend een artikel te plaatsen. Sorry hiervoor.

 In welk jaar ben je geboren?

1988

 
Heb je foto’s van jezelf van toen je jonger was? Zo ja, laat eens zien.

Dit is een foto met chantal op schoot en onze oma

 
Welke TV shows keek je als kind?

Telekids is het eerste wat in mij op komt

 
Wat wilde je vroeger worden als je later groot was? En wil je dat nog steeds worden?

Ik wou altijd Juf worden en met nu peuterleidster. Dus niet veel veranderd.

 
Wat was je favoriete speelgoed toen je een kind was?

Barbie's en baby born

 
Wat is het meest gènante dat je ooit gedaan hebt als kind?

In de sloot gevallen of denk uit mijn neus eten waar iedereen bij was.

 
liedjes die je als kind geweldig vond.

  • Marco borsato- meeste dromen zijn bedrog
  • Muziek van de back street boys

Wat was het grappigste waar je je ooit als verkleed hebt met Carnaval/Halloween?

Dit vierde wij nooit op school etc. Ik ben wel eens een clown geweest op de dansschool

Zijn er speciale dingen die je bewaard hebt van toen je een kind was?

Tekeningen,rapporten(lees mijn moeder heeft veel bewaard), eerste schilderij.

 
Wat is iets geks dat je altijd deed als kind?

Dansen in pyama en dan zingen. Dacht altijd dat ik erg goed kon zingen 

 In welke opzichten is de wereld nu anders dan toen je een kind was?

 Nu heb je veel meer zorgen etc. Als kind ziet alles er leuk en mooi uit en kan alles. Kind zijn is heerlijk alles word gedaan voor je. 


Dit was een korte artikeltje voor jullie.


xxx

Amanda

You Might Also Like

0 reacties