Mijn tips voor moeders en moeders in spe

07:22

Toen ik zwanger raakte ging ik meteen kijken naar wat ik nodig had voor mijn uitzet. De afgelopen tijd ben ik er achter gekomen dat ik enkele dingen vaak gebruik of super handig vind en dit wil ik delen met jullie


1. Een verzorgingssetje;
Dit staat op een uitzetlijst, maar heb ik pas gekocht toen ik bevallen was omdat ik niet had verwacht dat mijn jongen veel haar zou hebben. Wel dus. Maar ik raad aan koop dit pas als je kleintje er is eerder heb je het toch niet nodig.
2. Luierzakjes;
Deze zakjes koop je bij de action, weet even niet hoeveel ze kosten. Maar zijn ideaal als je onderweg bent of thuis om luiers in te doen en dan in je vuilnisbak te doen. Zelf heb ik geen luier emmer dit is echt overbodig. Gewoon een kleine prullenbak is genoeg en de luiers in je eigen prullenbak gooien en bij ons in Zaandam hebben we nog kliko's dus daar gaan ze rechtstreeks in
3. Overslag rompers;
Zoals je ziet begon ik met maat 44 deze rompers hebben mijn ouders gekocht voor ons. Omdat we niet hadden verwacht dat Kian zo klein zou zijn. En omdat hij met een vacuümpomp is gehaald moesten we zijn hoofdje ontzien. Dus vroeg ik aan mijn ouders voor overslagrompers. En dit was een uitkomst, het is namelijk een gepriggel met een kleintje om lange mouwrompers aan te doen en ook om dit over zijn hoofd aan te trekken. Dus een tip koop veel van zulke rompers.
Dan op de volgende foto staan mandjes. Deze mandjes vind ik ideaal, ze staan niet alleen leuk maar zijn ook erg praktisch om je luiers en verzorgingsspullen in te doen.Verder staat er ook een klein lampje en deze doen wij in de avond aan of snachts als we Kian in bed leggen of uit halen. Zo word hij niet wakker van het grote licht en houd je het verschil tussen overdag en nacht.
En dan de Hydrofiele luiers....Wanneer je leest op je uitzetlijst dat je er een aantal nodig hebt denk je die dingen gebruik ik nooit of weinig. Ook van vriendinnen hoorde ik dat je ze overal voor zou gaan gebruiken. Nou dit is zeker zo. Ik gebruik ze om Kian mee aftedrogen, als spugdoekje, legt het onder zijn hoofdje als hij in bed ligt/box/speelkleed. etc. Deze doeken moet je inslaan. Heb er laatst nog meer gekocht.
En dan de voedingskussen, dit ding gebruikte in tijdens mijn zwangerschap tijdens het slapen. En nu waar hij voor is bedoeld. Dit is de Bambino van de kruidvat.


xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties