Mijn favoriete Tlc programma's

06:00

Mijn Favoriete TLC programma's





19 kids and counting
Ik keek elke dag om 16:00 uur naar 19 kids. Nu ik weer werk ga ik het maar elke dag opnemen. Ik vind het erg bijzonder dat het zo'n groot gezin is en vind het geloof wat ze hebben ook erg interessant. Vooral grappig om te zien dat de kinderen de onthouding etc kunnen volhouden in deze tijd. Het is een erg leuke serie en kijk altijd uit naar 16:00


Sister wives

Sisterwives kijk ik ook nog regelmatig, wel jammer van de herhalingen. Zou graag weer nieuwe afleveringen willen zien. Erg bijzonder dat je man/partner kan delen met meerdere vrouwen.

DC cupcakes

Dc cupcakes is een leuk programma over 2 zussen die een bedrijf hebben waar ze cupcakes maken en verkopen. Vind het een leuk luchtig programma.

Extreme couponing

O naar dit programma kijken wij(mijn en ik) altijd vol ongeloof naar. Dat je in Amerika bonnen kan knippen en zo goedkoop/gratis spullen kan kopen. Ik zeg weleens dat zou ook naar Nederland moeten komen, alleen zou ik niet dingen in huis halen wat ik nodig zou hebben.

One born every minute

Dit keek ik veel tijdens mijn zwangerschapsverlof. En ja ik kon en kan erg goed er naar kijken naar al die bevallingen.

Dit waren mijn favorieten, het volgende programma,  daar ben ik erg benieuwd naar en kijk er ook naar uit om ernaar de kijken.

My big fat fabulous life



Het zal je maar gebeuren dat je zomaar 50 kilo aankomt in nog geen negen maanden tijd. Het overkwam Whitney Thore aan het eind van haar tienerjaren. En het erge was dat het gewicht daarna alleen maar bleef toenemen. Dit is het gevolg van het Polycysteus Ovarium Syndroom (PCOS) waarmee ze kampt, wat naast haaruitval en baardgroei ook in twee derde van de gevallen voor overgewicht zorgt.

Van een slanke danseres veranderde ze in korte tijd in een vrouw van 175 kilogram. Ze stopte met dansen en raakte in een depressie. Totdat ze begin vorig jaar een dansvideo van zichzelf op YouTube zette (‘A Fat Girl Dancing’) die een enorme hit werd. Ze realiseerde zich dat het leven veel meer te bieden heeft en besloot er weer vol voor te gaan. Ze is weer gaan dansen, omdat ze geleerd heeft dat overgewicht niet altijd betekent dat je niet fit kunt zijn.

De nieuwe Whitney heeft weer van haar lichaam leren houden en wil ook dat andere mensen dat doen. Ze wil mensen motiveren zichzelf te accepteren, ook als ze afwijken van het gemiddelde. Whitney: “Leven met PCOS is niet makkelijk, maar ik heb een keuze om te bepalen hoe het mijn houding beïnvloedt. Ik heb slechts één leven, dus dan kan ik maar beter zorgen dat het wat waard is.” Haar nieuwe credo is dan ook: “I’m maybe fat, but I’m still fabulous.”

Uitzendtijd: My Big Fat Fabulous Life is vanaf 8 maart elke zondag te zien om 21:00 uur tijdens TLC Women’s Month.

Bron: tlc.nl

You Might Also Like

2 reacties

  1. Extreme couponing vind ik ook tof om te zien. Hele huizen vol met gratis spullen! Maar je moet het maar willen, zoveel 'rotzooi' in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee inderdaad soms snap ik niet dat die mensen dingen inslaan die ze toch nooit gebruiken

      Verwijderen