Mijn favoriete 24kitchen programma's

06:00

Als foodblogger maar zeker ook als liefhebber van koken kijk ik regelmatig 24kitchen. Natuurlijk heb je dan altijd een aantal series die je net wat meer aanspreken dan de anderen. Mijn zus heeft gisteren haar favoriete series van TLC beschreven in haar artikel en vandaag doe ik die van mij van 24kitchen.

Rudolph's Bakery


Ja dit is absoluut mijn nummer 1 want Rudolph van Veen is een hele fijne en prettige kok om naar te kijken. Hoe hij alle zoete en hartige gerechten bereid is een genot om naar te kijken. Buiten dat om vind ik dat Rudolph het ook altijd op een makkelijke manier uitlegt waardoor je het als amateur kok het ook begrijpt. Van chocolade taart tot een hartige pizza muffins er is bijna geen baksel wat Rudolph nog niet heeft laten zien in zijn bakkerijtje.

Baking Good, Baking Bad


Sinds een aantal weken is dit absoluut een favoriet van mij geworden want wat een leuke persoonlijkheid is Harry Eastwood. Zij is gek op taarten en gebak maar probeert ze toch minder zoet, maar net zo lekker te maken. Van een mooie grote regenboogtaart tot aan een lekkere smeuïge chocolademousse.

Jamie's Kitchen Australia


Jamie Oliver is toch wel één van de beste chefkoks die er bestaan en ja hij is een voorbeeld voor mij. In het programma Jamie's kitchen Australia geeft hij probleemjongeren een nieuwe kans op een beter leven. Jamie heeft dit natuurlijk al op meerdere plekken gedaan maar de jongeren uit deze serie vind ik toch wel het leukste en je leert er ook nog veel van.

Sara La Fountain / Baking with Sara


Sara La Fountain is een chef-kok die geboren is in Californië, maar groeide grotendeels op in Finland. Hier heeft zij haar passie ontdekt voor de moderne Finse keuken en dat zie je duidelijk terug in haar programma. Ze tovert vanuit haar eigen appartement traditionele klassiekers om in hedendaagse trendy gerechten. Zo maakte ze laatst ook drop omdat zij dit zo lekker vind.

De makkelijke maaltijd


Tenslotte de makkelijke maaltijd die absoluut niet kan ontbreken in mijn lijstje. Wil je gewoon even een simpel gerecht klaar maken maar wel wat gezond is en lekker dan zou ik even een kijkje nemen bij de recepten van de makkelijke maaltijden. Het hoeft niet lastig te zijn om een heerlijk gerecht op tafel te zijn dat bewijzen de koks in de makkelijke maaltijd wel.

Wist je dat in het weekend van vrijdag 17 april t/m maandag 20 april 2015 de 24kitchenandcottages plaats vind in CenterParcs de Eemhof. Kijk voor meer informatie op 24kitchenandcottages want ook wij zijn er zondag bij aanwezig!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties