Top 10 meest gebruikte apps door Amanda

06:00




 Top 10 meest gebruikte apps



 1.Camera






 Deze gebruik ik op dit moment dagelijks, aangezien ik een kleintje heb maak ik elke dag foto's van hem.

 2.Wunderlist




Dit is een app waar je lijstjes op kan zetten en dan op de app kan afvinken. Wat handig is dat je hem op je computer kan zetten en synchroniseren. En ook kan je hem koppelen met vrienden. Dus nu ik deze blog samen heb met mijn zus hebben we daar alle artikels in staan en kunnen we zien van elkaar wat al af is en welke dag we nog geen artikel hebben gepland.

link:
wunderlist



 3.Facebook


Deze gebruik ik ook dagelijks en kijk ik meerdere keren per dag even op.
 
 4.Instagram

Ja heb ik al een tijdje maar sinds de laatste maanden pas echt actief op. Wat ik leuk vind is dat je foto's kan bewerken en dan plaatsen en een voordeel is meteen door sturen op twitter en facebook.
 

 5.Farm hero saga
 

Dit is een kleine verslaving geweest tijdens mijn zwangerschap, een spelletje waar je nu veel reclame over ziet op tv. Nog speel ik het regelmatig. 
 
 6.Swarm
 

 Swarm ik hoor je denken wat is dit nou weer, dit is een app waar je kan inchecken op plekken waar je bent. Dit kan ook op facebook, maar dan zien alle je vrienden daar waar je bent. In deze app heb ik eigenlijk alleen familie toegevoegd zodat we van elkaar zien waar iemand is en als je bij elkaar op visite bent geweest is het fijn om te zien of iemand veilig thuis is. Ook hebben wel leuke afbeeldingen die per seizoen kunnen verschillen.

Link:
swarmapp

 7.Oei ik groei


Dit is een app die ik nu pas een kleine 2 maanden heb, het is een app waar ik alle kan lezen en bij houden hoe mijn kleintje groeit.

 8.Rabo bankieren app
 

 Ja dit is een handige app om je bankzaken te regelen.

 9.Parkmobile
 

 Parkmobile is een app waar je mee kan parkeren, deze is ideaal je zet hem aan en gaat winkelen, boodschappen doen of bij iemand op visite. Wanneer je bij je auto bent zet je hem uit en zo betaal je alleen nog maar voor de tijd wat je ook echt hebt geparkeerd.

Link:
parkmobile

10.Twitter

Ja ook hier maak ik nu steeds meer weer gebruik van, leuk om dingen te delen en nieuwe dingen/producten te ontdekken.


Bron:
Afbeelding apps:afbeelding apps

You Might Also Like

0 reacties