Restaurant Review

06:00

Op vrijdag 6 februari had ik een etentje met mijn werk. We gingen naar boss in de beemster. Dit is een sushi restaurant waar je heerlijk kan eten comform het al you can eat concept.



Boss sushi restaurant in de Beemster nabij Purmerend is alweer open sinds 2011 en hier heb ik het sushi eten echt ontdekt. Je hebt 5 rondes en in elke ronde kan je 5 hapjes/sushi etc uitkiezen. Dus als je alle rondes red kan je 25 dingen eten. Sommige sushi krijg je drie stuks of andere 2 stuks. Er is niet alleen sushi maar ook vele andere gerechte. O.a gegrilde vis,vlees,salades etc.
Voor de kinderen is er ook veel keus; friets, frikandel of bitterballen. Dus een echt restaurant voor het gehele gezin. Als je klaar bent met eten kan je ook in een van de rondes je dessert bestellen.

Ik vind het altijd een feestje om te gaan eten bij boss. Ik vind je sushi heerlijk en kan wel blijven bestellen. Het is altijd vers en de service is super goed. Afgelopen 6 februari viel de stroom uit en ging het personeel gewoon door met uitserveren van alles wat al was bereid en alle drankjes. Ik vond dit erg goed van het bedrijf en personeel. Ik heb er weer met veel plezier gegeten, zit alweer te kijken wanneer we weer een bezoekje gaan brengen.

zoals jullie weten blogt chantal ook nog naast deze blogg op miszbloggie  en ook zij heeft artikels geschreven over boss. Klink op de link en neem een kijkje.

xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties