Mascaratest W7

06:00

Tijd voor een beauty artikel. 



Sinds kort is er in Zaandam een opisopvoordeelshop. Wat wij zo heerlijk aan deze winkel vinden zijn de aanbiedingen 3 voor 10 euro etc. Nu verkopen ze alleen A merken, maar ook heel veel make up van W7. Je kan zowel alle palletjes vinden tot aan de nagellakjes.
Nu was ik erg nieuwsgierig naar de mascara. Ik ben gek op budget mascara ( ik draag doorgaans op een doordeweekse dag alleen mascara)
Ik gebruik meestal de NYC Big bold mascara te koop bij kruidvat. Ik gebruik deze nu al ruim 2 jaar en ben er helemaal gek op. Maar nu ik voor het schap van w7 stond was ik wel nieuwsgierig naar deze mascara's en zou deze mij doen overstappen.

Ik koos ervoor om 3 mascara's mee te nemen en deze dan te gaan reviewen hier op zussenbloggenover. De prijs van alle mascaras zijn 3,99 maar ik kocht er 3 voor 10 euro.
Heb elke mascara 1 dag opgehad om er een duidelijk beeld van te krijgen.

Deze mascara begon ik mee de naam soufflé deed mij denken aan dat ik er volle wimpers van zou krijgen. Er staat ook op de mascara zelf "whip up your lashes" . Dus ik deed deze mascara op mijn wimpers en had de hoop op volle wimpers, nou helaas was dit niet zo. Het gaf meer het effect dat mijn wimpers zwart waren van zichzelf. Na een dag dragen zat er ook bijna geen laagje meer op mijn wimpers. 


Het borsteltje zag er zo uit, het was een mooie brede/dikke borstel. Smeerde wel fijn. Bleef geen klontje mascara aanhangen, dit was bij de volgende twee wel zo.

Deze mascara heet showing out! Van de drie raad ik deze aan om te gebruiken voor een avondlook of partylook. Je krijgt er mooi volle wimpers van en na twee lagen heb je een mooie gedekte laag op je wimpers.






 Dit borsteltje zoals je ziet heeft bij het uiteinde een apart puntje, dit viel mij meteen op. Ik heb even opgezocht waarom dit is. Deze borstel zorgt er namelijk voor dat alle wimpers bedekt zijn ook de haartjes in de hoekjes van je oog. Dus ik smeerde de mascara op mijn wimpers en was super enthousiast al mijn wimper haartjes waren dus bedekt. Wel een nadeel was dat wanneer je het borsteltje eruit haalt er een klontje mascara aanblijft hangen.

Dit is dan de laatste mascara dit ik testte. EYE LUST BLACK is de naam van deze mascara, vind persoonlijk de namen erg leuk bedacht. Toen ik deze op mijn ogen deed was ik tevreden, hij deed wat een mascara moet doen voor mij. Ik had nu mooie gevormde wimpers en dit is perfecte mascara voor overdag. Volgens w7 worden je wimpers er ook langer door en dit is in mijn geval zeker.


Ook dit borsteltje bleef een klontje mascara aan hangen. Maar verder ben ik over deze erg tevreden.

Conclusie:
Van de drie mascara's ga ik overdag echt voor eye lust black, deze mascara vind ik ook beter dan die ik voorheen gebruikte en zal deze zeker vaker kopen. Verder vind ik de showing out ook erg top deze is zal ik dan vooral gaan gebruiken op momenten wanneer ik meer makeup op heb.


xxx
Amanda





You Might Also Like

0 reacties