Favorieten kleding stukken Kian(mama)

06:00

Ik ben alweer bijna 3 maanden moeder van Kian. In de afgelopen maanden heb ik ervaren dat ik enkele kledingstukken vaak gebruik of pak. Ik wil dit graag met jullie delen.

1 stuk pakjes/boxpakjes van de primark/H&M



Deze pakjes gebruik in eigenlijk alleen maar als pyjama's. Kian is dan helemaal aangekleed en ze zijn er ook in leuke printjes. Ze kochten 3 stuks voor 10 euro. Wel moet je voor je kleintje altijd een maat groter kopen, want wij hebben ervaren dat ondanks hij nu rond 56 cm is de 62 cm pakjes net aan zitten. Dus dan kan je er beter voor kiezen om 1 maatje groter te kopen. Ook de 7 pack rompers van de primark kopen we vaak. Je hebt er dan 7 voor 10 euro. Wij gebruiken de 62 cm nu en deze zitten perfect. Ze blijven ook goed in de was zowel de boxpakjes en rompers.Verder koop ik ze soms ook bij de H&M die zijn er wat duurder maar ook van wat betere kwaliteit.

Joggingbroekjes

Ja bij zo een kleine man zijn jogging broeken erg fijn. Zitten het lekkerst voor je baby en hier kan hij dan ook lekker in bewegen. Wat ook fijn is als ze zo klein zijn vallen ze vaak nog in slaap en dan is een jogging broek natuurlijk heerlijk.


vestjes



Ik ben gek op vestjes voor Kian. Hij heeft het best snel warm, dus is een korte mouw romper met een vest erop voor hem ideaal. En het staat hem ook erg leuk. Zijn eerste vestje was een blauwe van de zeeman en deze heb ik vaak aangedaan bij hem vond hem zo leuk. Nu heb ik meer van dat soort vestjes gekocht.

Skipak/berenpak
De beren pak hierboven heeft Kian nu bijna elke dag aan als we op pad gaan, hij is van de primark en is heerlijk zacht en warm. Ik heb hem gekregen tijdens mijn baby shower.
 Ook het skipak hierboven heeft Kian veel gedragen als we op pad gingen. Helaas past hij hem nu niet meer ook deze is van de primark en gekregen tijdens mijn baby shower van mijn opa en oma.

Broekje van Noppies

Dit broekje hierboven heeft Kian echt heeeel veel gedragen. Door het smalle model kon hij hem al vrij snel aan dit broekje was maat 56, maar Kian was bij de geboorte 45 cm en kon deze al vrij snel aan. En dus ook heel lang daardoor. Ook deze hadden we gekregen. Dit was wel mijn favoriete broekje van de eerste 2 maanden.

Dit waren Kians(mama's) favorieten.

xxx
Amanda



You Might Also Like

0 reacties