Shoppen bij Ikea Haarlem

06:00

Maandag 19 januari moest ik weer even langs een Ikea maar omdat ik de Ikea in Amsterdam nu wel gezien had ging ik samen met mijn zus naar Haarlem. Hier ging ik een aantal spullen van mijn keuken terugbrengen en kocht ik weer een hoop leuke spulletjes die wij nodig hebben.


Nadat wij een parkeerplek hadden gevonden en ons winkelwagentje vol geladen liepen we richting de ingang. Het was een koude ochtend dus snel naar binnen en op zoek naar de retour balie want waar die is dat wisten wij niet.


Vorige keer zag ik deze mooie kapstok al hangen maar zou hij wel goed passen in ons halletje? Mijn zus had toevallig ook deze kapstok online gevonden en vond dit typisch iets voor mij dus dat kwam mooi uit. Na even goed gekeken te hebben naar de maten blijkt hij perfect te passen in ons huis en daarom snel het stelling nummer opzoeken en vak nummer. Later op de dag halen we hem wel op in het magazijn. 


Ojee! we waren hier helemaal vergeten om een lekkere foto te maken van hoe mijn broodje carpaccio eruit zag en de kipsaté van mijn zus. Hierbij wel onze lege borden want het heeft heerlijk gesmaakt. Super handig bij de Ikea dat je frisdrank en koffie gewoon door mag pakken dus een tweede drankje hoort er gewoon bij. 


Bij de Ikea heb je zoveel leuke spullen dus het winkelwagentje werd steeds voller en voller. Bij het serviesgedeelte zagen we ook weer heel veel leuke dingen staan en wat een mooi prachtig blauw servies. Deze heb ik helaas niet gezien toen ik in Amsterdam was anders had ik deze samen met een grijze set meegenomen. 


De rolgordijnen had ik gevonden voor de bovenverdieping en toen was het nog op zoek naar een klein kastje voor in de badkamer. Het kastje dat we online gevonden hadden was niet meer beschikbaar dus toen werd het dit leuke kleine kastje voor ons handdoeken. Daarna was het toch wel echt tijd om naar het magazijn te wandelen om de laatste spullen op te zoeken.


Daar staan we dan in het magazijn! De kapstok was snel gevonden maar toen we bij het badkamermeubel kwamen bleek ons winkelwagentje al vol te zitten. Mijn zus liep daarom even terug om nog een kar te pakken voor de laatste paar dozen. Daarna zijn we nog even in de koopjeshoek wezen snuffelen en liepen we naar de kassa. Hier gaf ik het geld weer uit wat ik terug had gekregen van de over gebleven spulletjes van de keuken. Ahjoh.. verhuizen kost nou eenmaal een hoop geld!


Eenmaal bij de auto was het passen en meten of het wel erin kon en ja hoor met een beetje passen en meten kwam alles goed op zijn plek te liggen. Wij stuurde beide deze foto naar onze vriend en die vonden dat ik weer een hoop had gekocht maarja we hebben het ook echt allemaal nodig. Geen onzin dingen maar spullen die we niet kunnen missen zoals: rolgordijnen, badkamerkastje, kledinghangers, opstapje, kapstok, olie voor mijn keuken werkblad en nog wat kleine spulletjes. Ik ben nu wel een klein beetje Ikea moe want dit was alweer de vierde keer in een maand tijd. Maar wil je even langs de Ikea kies dan voor die in Haarlem want hier is het een stuk rustiger dan in Amsterdam. 

Het was een gezellige dag samen met mijn zus en binnenkort staat er nog veel meer leuke uitjes op de planning maar daar lezen jullie vanzelf meer over.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties