DIY cadeaumanden maken voor een zwangere en samenwonen

06:00

Hoi, in mijn plogg liet ik al zien dat ik twee cadeaumanden ging maken. Ik vertelde ook dat hier een artikel over zou komen, nou bij deze.



Mand voor een zwangere



Ik maakte een mandje voor mijn nicht die op dit moment 16 weken zwanger is, aangezien ze niet wil weten wat het geslacht van de baby word. Werd de mand gevuld met neutrale kleuren.


mutsje van de prenatal €3,99
slabbers primark 
Badcape+ washand primark
luiers 1 kruidvat( had ik nog over)

Ik wou de washand neerzetten dus heb ik daar twee luiers in gedaan en toen kon hij staan. Om het setje badcape en washand zat een lintje die heb ik gebruik om het cadeaupapier vast te maken.





 
Mand voor iemand die gaat samenwonen


Deze mand was voor mijn zusje chantal en ze is gek op de style van riverdale.













Riverdale memobord met krijtje  € 7,47 (was 50% afgeprijsd)













 Riverdale Sfeerlicht Vintage M    € 9,95
 Riverdale Sfeerlicht Vintage S     € 6,95














 Riverdale pannenlap Taste          € 4,95 














Riverdale kaars                          € 4,50


Totaal kwam ik op €33,82




Ik heb dit besteld op http://www.bomont.nl/

xx Amanda

You Might Also Like

0 reacties