Review: Aussie Miracle Moist

06:00


Via de website www.lekkerinhetleven.nl mocht ik ambassadeur worden voor de Aussie Miracle Moist producten. Tijdens deze periode test je 3 producten van de Aussie Miracle Moist lijn en vertel je ondertussen je mening daarover. Als extraatje zitten er een stuk of 20 samples bij van de 3 minuten masker die bij deze lijn hoord om uit te delen aan vrienden en familieleden. Inmiddels ben ik al een aantal weken verder en ik ben enthousiast!

Producten van de Aussie Miracle lijn:

- Miracle Moist Shampoo
- Miracle Moist Conditioner
- 3 Minute Miracle Reconstructor

Laten we beginnen met de heerlijke zoet ruikende Miracle Moist Shampoo. Oké ik geef toe je moet van deze geur houden want hij ruikt naar lekkere zoete snoepjes die niet overheersen maar voor sommige mensen toch te veel kan zijn. Doordat het extract van de Australische macadamianoten in deze shampoo is verwerkt word je haar zacht en soepel.

Ik ben geen regelmatig gebruiker van conditioners maar omdat ik deze lijn goed wou testen heb ik de conditioner ook zo nu en dan gebruikt nadat ik mijn haar had gewassen. Ik vind zelf dat de conditioner niet veel extra toevoegt aan het zachter maken van mijn haar omdat de shampoo dit effect ook al geeft. Op welke manier ik ook mijn haar uitborstel: met of zonder conditioner het is beide in een mum van tijd goed uitgeborsteld en ziet er verzorgd uit.

Tenslotte het 3 Minute Miracle Reconstructor die gaf mijn haar de eerste paar dagen echt een flinke boost. Mijn punten waar erg droog en de bovenkant vaak stug maar na één behandeling was dit al flink gehalveerd. De fles vind ik niet helemaal handig geef mij maar liever net zo'n flacon als de shampoo of conditioner.


Ik ben enthousiast en raad dit zeker aan bij meiden maar ook heren waarbij hun haar wel weer even een goede boost kunnen krijgen. Heb je droog haar dan is dit zeker wat voor jou! Aussie is wel een klein beetje prijzig maar als je het resultaat ziet vind ik dat het geld het zeker waard is. Waar te koop? De drogisterij bij jou in de buurt.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties