Complimenthee

06:00


Ik ben een lief hebber van zowel koffie als thee, maar drink meer thee dan koffie. Nu werd ik sinds kort via twitter gevolgd door complimenthee. Nu hoor ik je denken wat? Dit dacht ik ook en ben op de website gaan kijken en was meteen enthousiast. Ik dacht meteen aan mijn moeder en besloot toen een bestelling te plaatsen.

Complimenthee is een gloednieuw concept waarmee je thee Cadeau kunt doen. Thee als geschenk, als bedankje, bij een verjaardag, als herinnering of relatiegeschenk, voor 'zomaar..' Met Complimenthee stel je zelf je unieke theedoos samen. In een verpakking die er mag zijn, kies jij de melanges uit die je aan een ander (of aan jezelf) cadeau zou willen doen.

De thee die ze bezorgen is losse thee en ze hebben de volgende smaken;

Avondzon
Rooibos, Hibiscus, Rozenbottel, Kamille, Munt, Citroenmelisse, Distelbloem
Natuurlijk aroma van tropisch fruit
Balans
Zwarte Ceylon uit Sri-Lanka, rozenblaadjes
natuurlijke aroma van Lotus
Boomgaard
Ceylon O.P., Appel, Hibiscus, Cassisbes, Cassisblad, Framboos, Vlierbes, Aardbei
Natuurlijk aroma Appel / Kers
Boslucht
Ceylon O.P., Rozenbottel, Appel, Cassisbes, Ginko biloba
Natuurlijke aroma bosvruchten
Dromen
Rooibos uit Zuid-Afrika, Groene thee uit China, Goji-bessen, Rozenblaadjes, Korenbloem
natuurlijke aroma van Amandel, Pompelmoes en Appel
Frisse wind
China sencha, Gemberwortel, Munt, Citroenschil, Sinaasappelschil, Korenbloem
Natuurlijke aroma gember / citroen
Geluk 
Zwarte thee uit China, Lieve-vrouw-bedstro, Distelbloem
natuurlijke aroma van Kers
Haardvuur
Rooibos, Rozenbottel, Lindebloemen, Appel, Hibiscus, Kaneelstukjes
Natuurlijke aroma amandel / kaneel


Heb dit ook Cadeau gedaan aan mijn ouders. Mijn moeder vond het erg leuk...Hieronder het pakket wat ik voor mijn moeder had besteld.


Alle informatie heb ik gevonden op onderstaande link.


You Might Also Like

0 reacties